Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Tuulettimen asennus jääkaapin taakse.

<< < (73/134) > >>

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 27.07.2014     kello on 18:39 ---Jotenkin tuntuu, että tässä aiheessa on keskitytty liikaa puhaltimen tehoihin kun kuitenkin pienikin ilmavirran liikesuunta saa aikaan oikean lopputuloksen, aiheuttamatta ongelmia kaasukäytöllä.

--- Lainaus päättyy ---

Aikoinaan kun puuhellan muurasin, niin mestari
antoi ohjeeksi, jotta koko ajan pinta-ala kasvaa
hormia kohden mennessa.

Hyvin veti hella.

smy:
Onko hajua onko jääkaapin säädöllä millaista vaikutusta? Itse olen pitänyt 3-4 asennossa helteelläkin kun uskon että ei sen lisälämmön tuotto kaadupohottimella sinne taakse välttämättä tuota yhtään enempää kylmää jääkaapin sisälle helteellä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 27.07.2014     kello on 18:58 ---Onko hajua onko jääkaapin säädöllä millaista vaikutusta? Itse olen pitänyt 3-4 asennossa helteelläkin kun uskon että ei sen lisälämmön tuotto kaadupohottimella sinne taakse välttämättä tuota yhtään enempää kylmää jääkaapin sisälle helteellä.

--- Lainaus päättyy ---

Olen kanssasi samaa mieltä, oma on kolmosella ja viikonloppuna jouduin ottamaan yläritilän pois niin taas pelasi. Kai se puhallin täytyy laittaa, mutta laitan 90:sen lämpöohjauksella.

krtek:
Nyt on kaapin takana puhallin, ei ihan siinä missä pitäisi (jääkaapin koneiston ritilän alla) vaan yläritilän takana. Hyvin tuntuu pelaavan kun jääkaapin lämpötila kaasulla meni nollaan ja ennen on meinannut olla +10 asteen tienoilla. Puhallin käy kyllä tosi paljon mutta onhan tuo ilmakin lämmin. Sisällä vaunussa on katkaisija josta puhaltimen saa kokonaan pois päältä vaikka onkin termostaatti ohjattu. Pitää testailla lisää ja katsoa vaatiiko lisää tuunausta. Kaapin takana on niin niukasti tilaa etten onnistunut kiinnittämään kaapin takaseinään, ei vaan kädet taipuneet sellaiseen touhuun.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: krtek - 27.07.2014     kello on 19:06 ---Nyt on kaapin takana puhallin, ei ihan siinä missä pitäisi (jääkaapin koneiston ritilän alla) vaan yläritilän takana. Hyvin tuntuu pelaavan kun jääkaapin lämpötila kaasulla meni nollaan ja ennen on meinannut olla +10 asteen tienoilla. Puhallin käy kyllä tosi paljon mutta onhan tuo ilmakin lämmin. Sisällä vaunussa on katkaisija josta puhaltimen saa kokonaan pois päältä vaikka onkin termostaatti ohjattu. Pitää testailla lisää ja katsoa vaatiiko lisää tuunausta. Kaapin takana on niin niukasti tilaa etten onnistunut kiinnittämään kaapin takaseinään, ei vaan kädet taipuneet sellaiseen touhuun.

--- Lainaus päättyy ---

Tärkeintähän on se, että laite toimii. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View