Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Tuulettimen asennus jääkaapin taakse.
K.E.V:
Kun se poistoputki on katolla ja ISO alaluukku seinässä tulee hyvä veto.
Kreikassa oli ulkona +28 , jääkaapissa +3 pakastimessa -15
Täyspitkä katos päällä ja vielä puitten alla ettei aurinko paista siihen seinäänkään.
Tämä nyt ei ole mikään uskonkappale, eikä mun tartte todistella, kunhan itse pärjään jääkaapin ja sen sisällön kanssa.
Epäuskoiset voi itse kokeilla :P
ps mulla sprii/lasiputkimittari minkä siirrän mitattavaan kohteeseen. 10 minuuttia riittää kertomaan lämpötilan.
ihaa:
Ei voi mitään mutta täytyy tunnustaa että nyt tarvittaisiin tuuletinta jääkaapin taakse jos haluttaisiin pitää jääkaappi edustuskunnossa eli siellä +2 - +4 asteessa mutta eihän tuo vielä kovin paha lukema ole mutta ei sillä "kylmyydellä" pääse henkseleitäkään paukuttelemaan.
Tässä sitten "virallinen" lämpötila kelikameran mukaan.
Eiköhän se tuo noiden kolmen mittauspisteen keskiarvon kun laskee niin se lie lähellä, en sitten paljoa valehtele.
Haapaniemen Paroni:
+ 3.2 eikä tuuletinta...
Mazza:
Jääkaapin lämpötilan laskemisen lisäksi tuulettimella saa pienennettyä kaasunkulutusta.
K.E.V:
Edellisessä vaunussa mulla oli itse asentamani tuplatuuletin, auttoi oikein hyvin. Silloin oli matala kaappi missä ,tuuletusaukot päällekkäin ja vielä vastaantulevan liikenteen puolella. Nykyiseen en ole vielä 3 vuoden ja 30tuhannen reissukilometrin aikana kaivannut tuulettimia. Tänä aikana käyty Kreikka, Italia , Bulgaria ,Makedonia , Unkari , Romania , Eesti, Latvia , Liettua , Puola , Albania , Montenegro, Croatia , Norja , Slovenia , Slovakia. Jos joku puuttuu ilmoittakaa. Tämä oli provo, mutta siitä erikoinen että piti paikkaansa.
Edit: Englanti , Belgia , Itävalta , Saksa , Hollanti ja Ranska puuttui :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta