Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Tuulettimen asennus jääkaapin taakse.

<< < (49/134) > >>

ipe:
nääh, pyörii just sopivasti, pitäis vaa keksiä millä tommosen nappitermarin sais siihen jäähdytysputkeen kiinni ni sais termarinki käyttöön, ostin kaks eri arvosta termaria olikohan 50 ja 40 asteiset täytyy vähä kokeilla kumpi on parempi vai onko kumpikaan hyvä

Turhan Höpöttäjä:
Ei sen termarin ole pakko putkessa olla. Minä laitoin yläreunan levyyn 35:sen kiinni.

eura665:
Nyt on tuuletinpaketti valmis, odottaa vain ritilän paikalleenlaittoa, oli heti tuon tuuletusritilän takana kaasuputket niin ainoa vaihtoehto oli "kovertaa" tuo ritilä tyhjäksi sisäpuolelta ja upottaa puhallin sinne.

Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 30.05.2014     kello on 21:13 ---Nyt on tuuletinpaketti valmis, odottaa vain ritilän paikalleenlaittoa, oli heti tuon tuuletusritilän takana kaasuputket niin ainoa vaihtoehto oli "kovertaa" tuo ritilä tyhjäksi sisäpuolelta ja upottaa puhallin sinne.

Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

Ei liene pitkä ikäinen "tohottimes" . . .

Noilla puhkuilla kun IP luokitus on heikonlainen . . .

Pestessä/sadesäällä tuo saa vettä "keuhkoon" . . .

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.05.2014     kello on 21:33 ---Ei sen termarin ole pakko putkessa olla. Minä laitoin yläreunan levyyn 35:sen kiinni.

--- Lainaus päättyy ---

Ei jymmärra termarin tarvetta ?

Puhkussa on omastatakaa semmoonen "hiirenpaska tuulessa" joka säätää kierrokset sopeviksi. Tuollaisia puhkuja on esim. tietokoneiden virtalähteissä, tuo lämpötila on sopiva jolle nuot puhkut on säädetty. Hiljainen, käy sopivilla kierroksilla, tarpeen mukaan.

Liekkö tuo :

http://www.vertaa.fi/tuulettimet/noctua/nf_s12b_flx/specs.rhtml

Sellainen ?  Enempi Mjon heiniä nuot puhkut . . .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View