Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Tuulettimen asennus jääkaapin taakse.
zimi81:
täällä samaa lämpöongelmaa, mites tuon 89 vm euramobilin kaapin saa ulos? ulkokautta kun ei pääse kun on ritilät sikafleksillä kiinni jne..
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: zimi81 - 27.07.2013 kello on 20:21 ---ulkokautta kun ei pääse kun on ritilät sikafleksillä kiinni jne..
--- Lainaus päättyy ---
No jollain töhnällä ne oli liimailtu nuo Globenkin ritilät, mutta terävällä veitsellä hiljakseen leikellen lähtihän se yläritilä irti. Sitä kautta tuo nykertäminen olikin sitten jo pala kakkua, kaappi paikoillaan Thumb Sinne se oli helppo vetää sisäflektinkin johto, kaapin takaseinän läpi. Luonnollisesti sitten ennen ritilän uudelleenkiinnityst ä tovi töhnien rapsuttelua, uudet massat tuubista tilalle, ritilä paikoilleen ja ruuvit kiinni 8)
krtek:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 22.07.2013 kello on 09:13 ---Tyydyin sitten 2-flektiratkaisuun, toinen 150mm flekti sisäritilän pinnassa imemässä ilmaa ritilän välistä ovea kohti,... Ja ennen kaikkea tuo sisäilman kierrätys takaa tasaisen lämpötilan läpi kaapin => ei vihannekset jäädy takaseinässä ja maito happane ovessa 8)
--- Lainaus päättyy ---
Miten viet virrat kaapin sisälle olevalle tuulettimelle? Minulla on laatikollinen tuulettimia, pieniä ja vähän isompiakin, voisi tehdä tuon kaapin sisäkierron. Onko tuulettimille erilliset katkaisijat?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: krtek - 27.07.2013 kello on 21:41 ---Miten viet virrat kaapin sisälle olevalle tuulettimelle? Minulla on laatikollinen tuulettimia, pieniä ja vähän isompiakin, voisi tehdä tuon kaapin sisäkierron. Onko tuulettimille erilliset katkaisijat?
--- Lainaus päättyy ---
Pieni reikä kaapin kyljessä on minulla. Katkaisin katkaisee tuulettimet ja valon. :)
krtek:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.07.2013 kello on 21:55 ---Pieni reikä kaapin kyljessä on minulla. Katkaisin katkaisee tuulettimet ja valon. :)
--- Lainaus päättyy ---
Oliko ihan valmiina vai teitkö ihan itse? En ole tutkinut kaappia niin tarkkaan että olisin huomannut mahdollista valmista reiän paikkaa. Enkä nyt muutenkaan ymmärrä että katkaisee tuulettimen ja valon? Onko kaapissa valo joka palaa aika kun tuuletin on päällä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta