Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

karavaanari.org kasvu jatkuu

<< < (16/21) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.02.2021     kello on 06:21 ---No päivitysten jälkeen siirryin juurikin käyttämään tapatalkkia.

--- Lainaus päättyy ---

Piti tässä välissä käydä naapurin Volvoon antamassa apuvirtaa ja viedä vaimo töihin.
Niin kaipaan sitä sivua josta näkyi kaikki edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit.  Nyt sitä ei ole, tämän takia käytän tapatalkkia.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.02.2021     kello on 09:11 ---Niin kaipaan sitä sivua josta näkyi kaikki edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit.

--- Lainaus päättyy ---

https://karavaanari.org/index.php?action=unread

Tai

https://karavaanari.org/PortalStandalone.php

Yrjö:
         Iso KIITOS ylläpidolle ja modeille näistä vuosista. Thumb Thumb
   Kaikkien toiveitahan on ihan mahdoton toteuttaa.
   Meillä vanhoilla (huonot tieto taidot omaavilla) erityisesti, muutosvastarinta on perinteisesti kovaa.
   En tiedä tarkkaan mikä systeemi mulla on käytössä, se ilmeisesti on lähellä sitä alkuperäistä?
   Minä kaipaan sitä että aina kun luen jotain, ylhäällä on näkyvissä
        " Viimeisimmät lukemattomat aiheet" sekä      12h. 24h.
   Viimeiset kyllä saan helpolla kun avaan sivun kirjanmerkeistä, tänään se näytti vain yhden, vaikka illalla (kuten yleensä) en lukenut kaikkia? Tuo 12h.  24h. olisi apu?

Roksis:
Komppaan edellistä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 19.02.2021     kello on 07:35 ---         Iso KIITOS ylläpidolle ja modeille näistä vuosista. Thumb Thumb
   Kaikkien toiveitahan on ihan mahdoton toteuttaa.
   Meillä vanhoilla (huonot tieto taidot omaavilla) erityisesti, muutosvastarinta on perinteisesti kovaa.
   En tiedä tarkkaan mikä systeemi mulla on käytössä, se ilmeisesti on lähellä sitä alkuperäistä?
   Minä kaipaan sitä että aina kun luen jotain, ylhäällä on näkyvissä
        " Viimeisimmät lukemattomat aiheet" sekä      12h. 24h.
   Viimeiset kyllä saan helpolla kun avaan sivun kirjanmerkeistä, tänään se näytti vain yhden, vaikka illalla (kuten yleensä) en lukenut kaikkia? Tuo 12h.  24h. olisi apu?

--- Lainaus päättyy ---

Tuollahan ne on paikallaan:
Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit.
Näytä uudet vastaukset viesteihisi.
Näytä aiheet ajalta: 24h 48h 72h

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View