rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: karavaanari.org kasvu jatkuu  (Luettu 53025 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #45 : 19.03.2016 kello on 10:53 »
    Harri1,   eikö Vösussa ole enää omaa aluetta?  Siellä oli joskus, pitkän aikaa sitten.


    https://www.visitestonia.com/fi/lepispean-leirintaalue-caravan-camping


    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:24
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #46 : 19.03.2016 kello on 11:02 »
    Jaa jotain...?  Nämä nykyisetkin sivut oli jo aloittaessaan  jollain modeemiajan alustalla.
    Taisi olla pitkiä illallisia ja paljon konjakkia, kun oli saatu myytyä tilaajalle.
    Sinäkin kun olet siellä jonkinlainen 'aktiivi', niin mikset ota tällaisia asioita esille??

    Olen keskustellut asiasta päättäjien kanssa muutaman kerran, niin alustasta kuin systeemistäkin.
    Sanotaanko nyt sitten vaikkapa niin, että asiaa edelleen työstetään.  Olen ymmärtänyt niin, että halua ja tahtoa riittää jne...

    "Sinäkin kun olet siellä jonkinlainen 'aktiivi', niin mikset ota tällaisia asioita esille??"

    Kun nyt otit tuon asian esille, niin kerron sinulle, etten enää ole minkäänlainen aktiivi siellä, en edes käy lukemassa koko sivustoa.  En vain jaksanut sitä negatiivisuuden määrää ja henkilöön menevää ilkeilyä ja omanarvon korostamista.
    Minä tein sen virheen, että olin liian avoin ja oma itseni siellä kirjoittaessani.

    Mutta, haitanneko mittään, onhan Hän täälllä taas !

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
    • Kulkija
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #47 : 19.03.2016 kello on 11:08 »
    Äläkä mene takaisin, muuten lakkaa helpottamasta.  :o

    Käyn minä välillä ettimässä tietoa, miksi sitä itse kaivaisi jos joku on jo tehnyt sen puolestani. Joskus löytyy, useimmin ei. Ulkomaan matkailu siellä keskittyy liian paljon mahdollisimman nopeaan ajoon Espanjaan talveksi makaamaan. Siksi siitäkin mieluummin täällä orgissa.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:24
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #48 : 19.03.2016 kello on 11:12 »
    Äläkä mene takaisin, muuten lakkaa helpottamasta.  :o

    Käyn minä välillä ettimässä tietoa, miksi sitä itse kaivaisi jos joku on jo tehnyt sen puolestani. Joskus löytyy, useimmin ei. Ulkomaan matkailu siellä keskittyy liian paljon mahdollisimman nopeaan ajoon Espanjaan talveksi makaamaan. Siksi siitäkin mieluummin täällä orgissa.

    Juu Alan, niin lakkaa.   

     ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:32
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #49 : 15.02.2021 kello on 21:24 »
    Vai jatkuuko.? 
    Ei näytä orgin tilanne hyvältä. Kutistuu kuin pyy maailmanlopun edellä. Kyllähän tämän näki jo pari vuotta sitten. Muutamat valvojat ei osaa asiaansa. Ja muutamat joka keskusteluun osallistujat ei ymmärrä olla pois. Ennen sivuilta näki suoraan, ketkä oli niitä jatkuvasti joka asian "asiantuntijoita". He kai sitten sai nekin tilastot poistettua. Meitä on monta jotka on näiden takia poistuttu taka vasemmalle. Mitä on tehtävissä ?

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:22.03.2024 kello on 20:45
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #50 : 15.02.2021 kello on 21:47 »
    Ei kait siinä paljon muuta ole tehtävissä kuin yrittää itse olla aktiivinen kaikesta huolimatta. Tahtoo olla itseään ruokkiva kierre tuo hiljeneminen kun jokainen vähentää kirjoittelua sen takia kun on hiljaista.

    Ja nyt näin ihan yleisesti niin tässä ihan parin vuoden sisään on lähes jokainen foorumi mitä olen seurannut niin hiljentynyt lähes täysin. Osan voi jo sanoa että ovat jo käytännössä kuolleet. Aika paljon on porukka siirtynyt naamakirjaan eivätkä enää foorumeille kirjoittele. Yksikin foorumi jota seurasin vuodesta 2003 asti siirtyi jokunen vuosi sitten kokonaan vasepuukkiin ja sulki foorumin. Voinee sanoa että tietoa meni todella paljon hukkaan tuon seurauksena.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:14
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #51 : 15.02.2021 kello on 21:53 »
    Lärvikirja varmaankin vie paljon perinteisiltä foorumeilta. Itse en ole liittynyt facebookiin, muutaman kerran ollut lähellä muiden harrastusten vuoksi mutta olen saanut vielä kierrettyä. Sen mitä noita julkisia sivuja joskus katsonut niin onhan sieltä vaikeaa etsiä mitään vanhempaa juttua, tiiä sitten jos olis jäsen onko se sitten helpompaa.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:33
    • Knaus Eifelland
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #52 : 15.02.2021 kello on 22:47 »
    Toimiva foorumi toimii tietopankkina. Naamakirjasta ei toimivaa tietopankkia saa tekemälläkään. Onhan täällä ennenkin hiljentynyt talven keskellä... aurinko kun alkaa pilkottaa, niin kyllä ne karva-njaamarit alkaa siitä kummasti taas heräilemään ja aktivoitumaan...  Thumb

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:08
    • Häme
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #53 : 15.02.2021 kello on 23:29 »
    Tänne on liittynyt mukaa uusia kirjoittajia jatkuvasti. Lukijoita sivuilla taitaa olla moninkertainen määrä päivittäin. Nykyään kirjoitukset ovat eninmäkseen asia pohjaisia, ja turhaa vänkäämistä esiintyy paljon harvenmin entisaikoihin verrattuna. Tällaisenä tämä sivusto on paljon miellyttävänpi luettava. Täällä on aihealueet selkeästi ryhmitelty, joten vanhatkin kirjoitukset löytyvät suhteellisen helposti etsimällä. Kaikesta tästä on kiittäminen ylläpitoa ja moderaattoreita. Kyllä tälle sivustolle on tarvetta vielä pitkään tulevaisuudessakin.


    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:11
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #54 : 16.02.2021 kello on 07:45 »
    Tämä nykyinen foorumi on aika selkeä...ei kannata ihan pienestä syystä pilata sitä....

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:33
    • Aina matkalla
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #55 : 16.02.2021 kello on 08:24 »
    Minusta täällä on kirjoitukset asiallisia ja itse olen löytänyt paljon hyvää tietoa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:54
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #56 : 16.02.2021 kello on 09:24 »
    Ilmeisesti ei "rakkikoira" -linjaa monikaan halua tänne takaisin. Päinvastaisia kommentteja kyllä.

    Onneksi sitä omaa päivittäistä paloa voi purkaa siellä flow-kanavalla esim. kanavaarien fb:ssä - sieltä ei löydä mistä eilen oli juttua. Toisaalta jos ei muistakaan, niin mitäs sitten   ;D


    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:39
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #57 : 16.02.2021 kello on 10:09 »
    Tämä on hyvä foorumi, asiallinen ja täältä olen saanut apua tarvittaessa. Toivottavastitämä foorumi jatkuu näin.  Facebookissa asiallisetkin jutut muuttuu helposti räksytykseksi. Olen jostakin foorumeista siellä eronnut, kun ovat vain kiroilua ja toisten mollaamista näkemättä omaa ,malkaa silmässä. 

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:30
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #58 : 16.02.2021 kello on 10:32 »
    Mikä mahtaa olla todellinen jäsenmäärä joka käyttää sivuja edes kerran vuodessa ,tai aktiivisesti, teidän että on listoilla sellaisia jotka ovat jo siirtyneet ajasta ikuisuuteen , seuraako joku jäsen määriä tai vaikka lukija määriä vaikka ei kijoittasikaan tänne.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.05.2023 kello on 08:33
    Vs: karavaanari.org kasvu jatkuu
    « Vastaus #59 : 16.02.2021 kello on 15:07 »
    Mainosten vilkkuminen erillisine mainosruutuineen on palstan lähes raivostuttava nykyominaisuus. Vähentää selkeästi halua katsoa, mitä uutta palstalla on.