Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

karavaanari.org kasvu jatkuu

<< < (21/21)

Roksis:
Kiitos täältäkin.  Thumb

pentti:

--- Lainaus käyttäjältä: Jgahpir -  1.01.2014     kello on 03:54 ---Kyllä me hattua ja jopa tuoppi nostellaan saittisählärille!

Kehitysprojekteista tuli mieleen, että näetkö jossakin tarkempia tietoja, mitä ketjuja täällä klikkaillaan-
Olisi hauska tietää tarkempia tilastoja noista melkein 10 000 000 klikistä.

Top10 eniten lukijaa tällä viikolla, voisi olla mielenkiintoinen osio, ja kehityspohja.

--- Lainaus päättyy ---

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 15.02.2021     kello on 21:53 ---Lärvikirja varmaankin vie paljon perinteisiltä foorumeilta. Itse en ole liittynyt facebookiin, muutaman kerran ollut lähellä muiden harrastusten vuoksi mutta olen saanut vielä kierrettyä. Sen mitä noita julkisia sivuja joskus katsonut niin onhan sieltä vaikeaa etsiä mitään vanhempaa juttua, tiiä sitten jos olis jäsen onko se sitten helpompaa.

--- Lainaus päättyy ---
Face on kyllä nykyään siisti. Paskanpuhujat lienee siirtyneet esikuvansa myötä twittweriin ja instaan.


Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako -  9.03.2021     kello on 21:53 ---Face on kyllä nykyään siisti. Paskanpuhujat lienee siirtyneet esikuvansa myötä twittweriin ja instaan.


Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

Oma kommentti oli yleensäkin naamakirjaan, ei mihinkään yksittäiseen sivustoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View