Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Nyt kun tuo 2014 on jo aika liki

<< < (11/25) > >>

K.E.V:
Tanska on täynnä camping alueita. nähtävyyksiäkin on . itse olen siellä eripuolilla ollut yli 20v aikana. mm Mons Klint , Silversand , Köpis, Helsingör , Faxe , Legoland , Århus jne.
Ihan mukavaa, nykyisin ei kovin halpaa paikka, mutta siihenhän ollaan totuttu kotimaassa.
Campingeja > http://beta-fi.eurocampings.net/campsite/search/countryID/DNK/#sort=rank%20asc%2Crandom_93850253%20asc

Alan:
Egeskovin linna Fynillä. Hieno automuseo siellä, omistajan kokoelma.  Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kajanhei - 22.01.2014     kello on 07:05 ---Tänä kesänä on aatelma mennä Tanskaan, aika vähän tietoa on näillä palstoilla Tanskanmaasta.

--- Lainaus päättyy ---

Se jäi etenkin mieleen, että pikkuteiden varsilla oli siistejä levähdysalueita. Vessat siivottiin joka aamu, eivätkä muutenkaan näyttäneet 'suomalaisilta'.

matson1:
Mielenkiinnolla seuraan tätä keskustelua, kyllä teillä tietoa on paljon n7ista paikoista.
Itelläkin polttelee tehdä eka euroopan reissu, mutta te jotka ootte eurooppaa reissanneet, niin heittäkääpäs noin summa mitä se maksaa ja aikoja mitä ootte siellä reissunpäällä olleet. Siis noin summia ei tarkkoja tartte olla, mutta kai jonkunmoinen mututuntuma on.....esim 5000km polttoaineet n. 750€.......

Saisi jonkunmoista mututuntumaa asiaan.......

Weicco:
Tässä ketjussa oli ainakin juttua kustannuksista.
http://karavaanari.org/index.php/topic,6506.0.html

Tässä lainaus yhteenvedosta.

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  7.06.2013     kello on 16:29 ---Juu totta kai olen tarkkana karavaanarina pitänyt kirjaa ja eritellyt menoerät.. jos teille sopii niin laitan tähän yhteenvedon, jos kysymyksiä tulee eri menoeristä niin voin ne sitten selventää.

Leirimaksut: 659,53
Laivamatka edes takas :746€
Nafta 901,51€
Tie maksut yht. n 90€
Ruokaan juomaan ja muihin käteis menoihin: 506,15€
Muu :  356€

Yhteensä 3712,19 / 61 pv = 60,85€ päivää kohden paloi €uroja..ja hauskaa oli koko rahan edestä.

EDIT:
Unohtui nuo km laittaa joten ajopäiväkirjan hain autosta ja laskin notta siinä 7000 km pihasta pihaan aika tarkkaan tuli.

Kulutuksen ollessa 11L 100 km

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View