Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Montako astetta / kW?

<< < (18/23) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  6.11.2011     kello on 08:31 ---Ei kai. Sanoisin että 1:selle laitettu painesäädin 2490:ssä, vastaa patruunan tehoa noin 2500W. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Säätö on lineaarinen.

Rölli:
toss parituntii sitte pistin kahe kilowatin patruunan lämmittämään valmiiksi kakskyt asteista autoo. ohitin termostaatin ja parin tunnin pääst tulin autoon, toivoin ett se näin yheasteen pakkasess olisi ollu mukavan lämmin.. va paskat.. tääl o helevetin kuuma mittari näyttää 28 astetta ja siin meikäläiselle kymppi liika nukkumiseen.... kokeilu jatkuu, puotin yhell kilowatill.. kerron aamull lissää mihi aikan oon paleltunu...

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  9.11.2011     kello on 21:07 ---toss parituntii sitte pistin kahe kilowatin patruunan lämmittämään valmiiksi kakskyt asteista autoo. ohitin termostaatin ja parin tunnin pääst tulin autoon, toivoin ett se näin yheasteen pakkasess olisi ollu mukavan lämmin.. va paskat.. tääl o helevetin kuuma mittari näyttää 28 astetta ja siin meikäläiselle kymppi liika nukkumiseen.... kokeilu jatkuu, puotin yhell kilowatill.. kerron aamull lissää mihi aikan oon paleltunu...

--- Lainaus päättyy ---
eipaleltunu vaikk aamull oli pariastett pakkasta... lämmintä oli 22.. tommonen pikku auto lämpiää näköjään aika vähäll energialla.. niin auto on alkovimallinen ja asuin osan pituus ilman alkovia n 3metrii ja ohjaamon ja asuinosan väliss oli lämpö verho

Turhan Höpöttäjä:
Sinun autossa nousee lämpö 1000W:lla, reilut kymmenen astetta enempi kuin minulla.  :)

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.11.2011     kello on 17:50 ---Sinun autossa nousee lämpö 1000W:lla, reilut kymmenen astetta enempi kuin minulla.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Va oon sull tuplasti asuinneliöitäki ;D  Tää shevy huussi on tosi pikkanen yksinn menee tai uuden pienikokosen morsiammen kans..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View