Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ilotulitteista
Fenix:
Tulipa tuota muutama raketti ostettua lasten iloksi, ja miksei meidän aikuistenkin. Olen kyllä töissä illan ja yön, mutta jossain sopivassa kohdin karkaan kotiin sen verran, että saadaan paukutettua rahnat taivaalle ja junoiri edes suunnilleen järkevään aikaan nukkumaan.
Meillä ilotulitus hoidetaan toki asiallisesti: sytyttäjänä on aikuinen, perhe turvaetäisyyden päässä ja jäljet siivoan ihan itse. Onneksi koira ei ole ihan vauhkoimmasta päästä, vaikka kovinta jytinää arasteleekin.
trapper:
mistähän meinaat löytää noi raketin hylsyt jotka lentää taivaalle ,jos meinaat jälkes siivota ;D ;D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 30.12.2013 kello on 23:16 ---mistähän meinaat löytää noi raketin hylsyt jotka lentää taivaalle ,jos meinaat jälkes siivota ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Suosittelen kävelyä alueella jolla edellisenä iltana on ammuttu raketteja ja polteltu muita ilotulitteita, kyllä sitä kerättävää löytyy.
ps:roskakassi mukaan
Fenix:
--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 30.12.2013 kello on 23:16 ---mistähän meinaat löytää noi raketin hylsyt jotka lentää taivaalle ,jos meinaat jälkes siivota ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ne jotka ei tipahda omalle tontille päätyvät naapurin metsään, josta ne voi sitten kulkiessaan noukkia. Ja enimmäkseen ammun tuollaisia pata tyylisiä, joista lähtee vain se itse kuti ulos, niin tehtäväksi jää siirtää tyhjä pahvihylsy roskikseen.
Jushi69:
Minä ammun niitä taivaalle ja yhtään en ole nähnyt maahan pudonneen.. ;D ;)
Edit. Nyt olen monena vuonna ostanu vain patoja ja putkiloita jotka sylkevät ilmaan tavaran.Syystä että raketit on niin mitättömiä hintaansa nähden.
Ja roskat menee omaan katokseen.. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta