Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Dethleffs liekeissä
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 31.12.2013 kello on 18:22 ---olikoha toi "hieman" liian kovasti sanottu ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
No sen vuoksihan se oli lainausmerkeissä ;)
Sitä tässä olenkin monasti jo pähkinyt jotta toisaalta tekisi mieli hommata sellainen kalliimpi, kunnolla varusteltu tupale, mutta taas toisaalta jos se tosiaan seisoo tuossa pihassa tyhjänpanttina yli 90% ajastaan, niin onko siinäkään mitään järkeä. Toki näillä käytöillä vuokrapelikin voisi olla järkevä vaihtoehto, mutta se hirveä kilpailu ja aikataulujen sovittelu = no thanks :( Ja PK-seudulla pörrätessä tupale käyttiksenä kun ei oikein tunnu istuvan noihin parkkihalleihin yms. niin on nyt sitten tuollainen edullinen, 25-vuotias "kompromissi" tuossa pihassa jemmassa. Kyllä silläkin ne kesälomareissut heittää, vaikka ei se niin luksusta olekaan vapari-disulla, ei servoa, ei cruisea, ei A/C, ei... Mutta maisema vaihtuu aina kun halutaan ja se nyt toistaiseksi riittäköön 8)
88k5:
--- Off-Topic: ---Mustakin tuntuu, että ei tää Rimorin juuri liikenteessä ole. Huhti-Marraskuu aikana 95 liikennekäyttöpäivä ä - eli about puolet ajasta tuona aikana ::)
jus66si:
Tuota kuvaa kun katselee, niin kyllä ymmärtää palovaroittimen tärkeyden reissussa ollessa. Ja varmaan fiksua on olla kaksi. On kyllä totaalisen surkiaa jälkeä.
jorma:
Jääkaappi on tässä versiossa takana heti oven vieressä ja on todella tiivis sovitus. Mikäli ulkoritilät ovat suljetut niin ilma ei kierrä kaapin takana ja sivuilla pätkääkään. Itse olen joutunut avaamaan reilustikkin ilman kiertoa, että kaapin saa pysymään toimintakuntoisena.
Mikäli kaapin taustaa ei ole tuon ikäisessä puhdistettu säännöllisesti, niin melko paloaltista tavaraa siellä on.
Veikkaan jääkaappia syylliseksi. :(
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 31.12.2013 kello on 23:05 ---Itse olen joutunut avaamaan reilustikkin ilman kiertoa, että kaapin saa pysymään toimintakuntoisena.
--- Lainaus päättyy ---
Itse en avannut kanavia, vaan asensin flektit, josta tännekin jotain jutun tynkää näpyttelin: http://karavaanari.org/index.php/topic,95.msg137588.html#msg137588. Ja tosiaan samallahan sitä tuli myös putsattua nuo kaapin takaiset sopukat kunnolla kun oli ulkoritilät kerrankin irti Thumb
Mutta kun ei tosiaan tiedä tuon auton käyttöastetta, oliko kaappi edes päällä vaiko eikö, niin... Ja taas toisaalta se takanurkkahan on myös lähimpänä kävelytietä, heti oven vieressä ajatellen ilkivallan mahdollisuutta. Who knows. Ja jos kaappi sitten olikin päällä, niin jossain vaiheessahan ne palaa kaasuletkutkin puhki = mitens tuo pullo sen kautta kuinka hätäseen tyhjenee "liekinheittimenä"? :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta