rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ducaton ajonesto.  (Luettu 22573 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:05
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Ducaton ajonesto.
« Vastaus #15 : 25.04.2018 kello on 18:20 »
Nyt temppuili tämä helvetinkone mulle viimeisen kerran  >:(

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
 Kaiken maailman ylimääräisiä osia ne autoihin asentaa  ;D

on niitä monia muitakin kuten egr, fap, kat yms... Harmia vaan auton omistajalle.

Mitä vaati tuon pois ottaminen? Oliko iso homma?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:06
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Ducaton ajonesto.
« Vastaus #16 : 25.04.2018 kello on 18:46 »
Nyt temppuili tämä helvetinkone mulle viimeisen kerran  >:(

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
 Kaiken maailman ylimääräisiä osia ne autoihin asentaa  ;D

Nykyajan hömpötyksiä.  ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:58
Vs: Ducaton ajonesto.
« Vastaus #17 : 25.04.2018 kello on 19:09 »
^
Niimpä  ;) ja ainakin tuo oli melko hyödytön laite, kun esti ainoastaan käynnistämisen ja ainahan varkailla on joku metalliesine jolla yhdistää nastat startin päästä  ;D onneksi  tuossa ei ole enempää noita nykyajan hömpötyksiä

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:05
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Ducaton ajonesto.
« Vastaus #18 : 25.04.2018 kello on 19:27 »
^
Niimpä  ;) ja ainakin tuo oli melko hyödytön laite, kun esti ainoastaan käynnistämisen ja ainahan varkailla on joku metalliesine jolla yhdistää nastat startin päästä  ;D onneksi  tuossa ei ole enempää noita nykyajan hömpötyksiä

Mulla tuo ajonesto estää polttoaineen syötön. Startti pyörii mutta ei käynnisty. Estikö sulla starttaamisen? Tuo mun peli 2000 vuodelta niin voisiko olla eri systeemi.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:58
Vs: Ducaton ajonesto.
« Vastaus #19 : 25.04.2018 kello on 19:37 »
Mulla tuo ajonesto estää polttoaineen syötön. Startti pyörii mutta ei käynnisty. Estikö sulla starttaamisen? Tuo mun peli 2000 vuodelta niin voisiko olla eri systeemi.
Eri systeemi, tuossa oli semmoinen  erillinen tikku joka työnnettiin reikään purkki ohjasi relettä josta kulki herätevirta startille,  joku jälkiasennus kun palikatkin oli ripustettu nippusiteillä roikkumaan

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:06
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Ducaton ajonesto.
« Vastaus #20 : 25.04.2018 kello on 21:12 »
^
Niimpä  ;) ja ainakin tuo oli melko hyödytön laite, kun esti ainoastaan käynnistämisen ja ainahan varkailla on joku metalliesine jolla yhdistää nastat startin päästä  ;D onneksi  tuossa ei ole enempää noita nykyajan hömpötyksiä

Höntti rosvo kun murtautuu autoon, eikä saa sitä käynnistettyä. Hän masentuu, niin kuin nykyään on tapana kun tulee vastoin käymisiä. Hän iskee paikat kappaleiksi. Parempi on jättää virta-avaimet lukkoon ja energiajuoma tölkki istuimelle.  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:37
Vs: Ducaton ajonesto.
« Vastaus #21 : 25.04.2018 kello on 21:28 »
Höntti rosvo kun murtautuu autoon, eikä saa sitä käynnistettyä. Hän masentuu, niin kuin nykyään on tapana kun tulee vastoin käymisiä. Hän iskee paikat kappaleiksi. Parempi on jättää virta-avaimet lukkoon ja energiajuoma tölkki istuimelle.  ;)

Kaverilla oli wanha Sätkä, aina avaimet lukossa.
Osti sitten uudemman, pisti ovet lukkoon ja avaimet taskuun....  ja huonosti kävi!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:05
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Ducaton ajonesto.
« Vastaus #22 : 13.05.2018 kello on 19:14 »
Vanha aihe mutta autokin vanha.
Tänään taas ajonesto muistutti olemassaolostaan tietenkin tankilla ollessa. Muutaman kerran vuodessa tuo heittäytyy hankalaksi. Sen olen oppinut että 10min tauko ja sitten yrittää niin alkaa taas toimimaan. Oikuttelu aina tilanteessa että ajosta pysäytetään muutamaksi minuutiksi ja otetaan avain pois siksi aikaa. Tämän jälkeen jääkin code valo palamaan eikä käynnisty. Avaimen vaihto ei auta. Ilmeisesti kun odottelee joku resetoituu ja taas alkaa pelaamaan.

Ikävä vaan kun aina sammuttaessa pitää miettiä mihin auton sammuttaa jos se ei heti lähdekkään käymään.

Sama ärsytinkone kiusaa. Ja aina huoltoasemalla. Tänään oli monen auton jono tankille perässä kun selitin että nyt pitää vaan odottaa 5 minuuttia että starttaa  >:D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:28
  • Callengr
Vs: Ducaton ajonesto.
« Vastaus #23 : 13.05.2018 kello on 19:26 »
Kannattako teettää suutarilla avain korkkia varten etei tarvii irrottaa virtalukosta?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:05
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Ducaton ajonesto.
« Vastaus #24 : 13.05.2018 kello on 19:34 »
Kannattako teettää suutarilla avain korkkia varten etei tarvii irrottaa virtalukosta?

Tuota voisi kokeilla kun on noita avaimia usempi... Vaistomaisesti vaan ottaa avaimen pois kun menee tankille niin pitää ryhditäytyä rutiinista pois.

Tietty vielä parempi kun jättää käymään vaikka urputusta siitä tulee.