Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ducaton ajonesto.
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 25.04.2018 kello on 17:59 ---Nyt temppuili tämä helvetinkone mulle viimeisen kerran >:(
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Kaiken maailman ylimääräisiä osia ne autoihin asentaa ;D
--- Lainaus päättyy ---
on niitä monia muitakin kuten egr, fap, kat yms... Harmia vaan auton omistajalle.
Mitä vaati tuon pois ottaminen? Oliko iso homma?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 25.04.2018 kello on 17:59 ---Nyt temppuili tämä helvetinkone mulle viimeisen kerran >:(
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Kaiken maailman ylimääräisiä osia ne autoihin asentaa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Nykyajan hömpötyksiä. ;D
jamppa508:
^
Niimpä ;) ja ainakin tuo oli melko hyödytön laite, kun esti ainoastaan käynnistämisen ja ainahan varkailla on joku metalliesine jolla yhdistää nastat startin päästä ;D onneksi tuossa ei ole enempää noita nykyajan hömpötyksiä
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 25.04.2018 kello on 19:09 ---^
Niimpä ;) ja ainakin tuo oli melko hyödytön laite, kun esti ainoastaan käynnistämisen ja ainahan varkailla on joku metalliesine jolla yhdistää nastat startin päästä ;D onneksi tuossa ei ole enempää noita nykyajan hömpötyksiä
--- Lainaus päättyy ---
Mulla tuo ajonesto estää polttoaineen syötön. Startti pyörii mutta ei käynnisty. Estikö sulla starttaamisen? Tuo mun peli 2000 vuodelta niin voisiko olla eri systeemi.
jamppa508:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 25.04.2018 kello on 19:27 ---Mulla tuo ajonesto estää polttoaineen syötön. Startti pyörii mutta ei käynnisty. Estikö sulla starttaamisen? Tuo mun peli 2000 vuodelta niin voisiko olla eri systeemi.
--- Lainaus päättyy ---
Eri systeemi, tuossa oli semmoinen erillinen tikku joka työnnettiin reikään purkki ohjasi relettä josta kulki herätevirta startille, joku jälkiasennus kun palikatkin oli ripustettu nippusiteillä roikkumaan
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta