Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ducaton ajonesto.

<< < (4/5) > >>

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 25.04.2018     kello on 17:59 ---Nyt temppuili tämä helvetinkone mulle viimeisen kerran  >:(

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
 Kaiken maailman ylimääräisiä osia ne autoihin asentaa  ;D

--- Lainaus päättyy ---

on niitä monia muitakin kuten egr, fap, kat yms... Harmia vaan auton omistajalle.

Mitä vaati tuon pois ottaminen? Oliko iso homma?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 25.04.2018     kello on 17:59 ---Nyt temppuili tämä helvetinkone mulle viimeisen kerran  >:(

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
 Kaiken maailman ylimääräisiä osia ne autoihin asentaa  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Nykyajan hömpötyksiä.  ;D

jamppa508:
^
Niimpä  ;) ja ainakin tuo oli melko hyödytön laite, kun esti ainoastaan käynnistämisen ja ainahan varkailla on joku metalliesine jolla yhdistää nastat startin päästä  ;D onneksi  tuossa ei ole enempää noita nykyajan hömpötyksiä

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 25.04.2018     kello on 19:09 ---^
Niimpä  ;) ja ainakin tuo oli melko hyödytön laite, kun esti ainoastaan käynnistämisen ja ainahan varkailla on joku metalliesine jolla yhdistää nastat startin päästä  ;D onneksi  tuossa ei ole enempää noita nykyajan hömpötyksiä

--- Lainaus päättyy ---

Mulla tuo ajonesto estää polttoaineen syötön. Startti pyörii mutta ei käynnisty. Estikö sulla starttaamisen? Tuo mun peli 2000 vuodelta niin voisiko olla eri systeemi.

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 25.04.2018     kello on 19:27 ---Mulla tuo ajonesto estää polttoaineen syötön. Startti pyörii mutta ei käynnisty. Estikö sulla starttaamisen? Tuo mun peli 2000 vuodelta niin voisiko olla eri systeemi.

--- Lainaus päättyy ---
Eri systeemi, tuossa oli semmoinen  erillinen tikku joka työnnettiin reikään purkki ohjasi relettä josta kulki herätevirta startille,  joku jälkiasennus kun palikatkin oli ripustettu nippusiteillä roikkumaan

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View