Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muuttunut yhteiskunta...
winemaker:
Hätä päissäni muutin ton allekirjoituksen! ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: HuruUkkeli - 26.12.2013 kello on 10:29 ---Ei mennyt pitkään tämäkään ketju ilman tuota jatkuvaa VOLVO länkytystä
kyllä pitää olla huono itsetunto joillaan Volvon omistajilla kun pitää joka valissä esittää tuota Volvon hyvyyttä, ei taida itsekkään uskoa.
Eikö Volvolle vois aloittaa ihan oman ketjun missä jokainen vois kehua sitä siellä ihan estoitta ettei sillä asialla tarttis sotkea kaikkia muita ketjuja
Voikohan millään muun merkkisellä autolla edes vetää vaunua tai ajella kauppareissuja.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tais asian nostaa esille miinusmerkkinen kehuja, kannattaa lukea ketjut läpi ennen virheellistä tai mutu kommentointia ???
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 26.12.2013 kello on 11:41 ---Hätä päissäni muutin ton allekirjoituksen! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Itse tein samat jo ajat sitten Thumb
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 26.12.2013 kello on 11:41 ---Hätä päissäni muutin ton allekirjoituksen! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Karavaanaripalstall ahan tässä ollaan, matkailuvaunut ja matkailuautothan ne on mitkä tuohon allekirjoitukseen kuuluu, sellaisen käsityksen olen saanut muilta palstoilta missä olen "kirjoilla".
Moottoripyöräilyfoo rumilla monella on moottoripyörän merkki ja malli, automerkkifoorumeil la on....yllätys yllätys, tietty sen oman auton malli allekirjoituksessaa n, lämpöpumppufoorumil la vastaavasti pumpun merkki ja malli, kamerafoorumilla kamera, puhelinfoorumilla taas puhelin jne....harvalla on mitään muuta kuin se mitä kuuluu, toki vetoautokin kuuluu vaunuiluun mutta se vaunuhan se pääasia on silti, varsinkin heillä joilla vaunu on pääasiassa alueella, joten Thumb
winemaker:
Niinpä Ihaa, vaan nyt lähden Lappeenrantaan katsomaan jääpallomatsia.
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 25.12.2013 kello on 14:27 ---
" Ihmiselle opetetaan, että onni pitää ostaa tavaroina tai että se tulee, kun pitää huolta kehostaan tai näyttää joltain. "
--- Lainaus päättyy ---
Niin se yhteiskunta muuttuu yhdessä yössä..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta