Sivuja: [1] Siirry alas
Kiitti
Cp 200 on sama tosiaan, mutta toiminnallista kuvausta en löytänyt. LG 15 laturi on prosessori ohjauttu ja niin se on varmaan 30 amppeerinen isovelikin ja eipä sille taida taitaa jos ei vika ole releissä, niitä voipi helposti tieten vaihtaa. Sitten on vielä toi SVB 30 sähkönjakoja hallinta yksikkö, joka on vielä edeleen mysteerio ja sen liittyminen CP200. Eli vielä on matkaa kuljetavana ja vinkit kyllä kelpaa. Feerdi Kiitti Saatko valokuvaa SVB30:sen piirilevystä? Onko tähän ongelmaan löytynyt ratkaisua, minulla on juuri sama tilanne. Kiitos tiedoista.
Ainakin mulla tuota virtanappia pitää painaa pitkään niin sit tulee virrat.
Eipä taida tulla ainakaan aloittajalta vastausta. Viimeksi paikalla 22.12.2013 klo 22.45.
Onko tähän ongelmaan löytynyt ratkaisua, minulla on juuri sama tilanne. Kiitos tiedoista. Ohjauspaneelin johdot lähtee SVB30:sen liittimistä ja sieltä vikaa hakisin. Tällä hetkellä ei ole tarkempaa tietoa. mutta ilmeisesti kevään aikana pääsen moisen ongelman kimppuun. Ainakin mulla tuota virtanappia pitää painaa pitkään niin sit tulee virrat. Auttaisko noi linkit.sivuston linkit ovat vaarallisia, eivätkä toimi - ilmoittaa NORTON MOroMINULLA ILMENI SAMA ONGELMA - ongelma tuli, kun kytkin uutta hupiakkua ja kun paljon piuhoja (kaapeleita tulee saman + ja - liittimen alle akulle ja on ruuvikiinnitteinen akku niin siinävaiheessa releet napsoi ja kun lopulta sain kaikki kaapelit kiinni, niin caliran näyttö on pimeä, eli ei kytke päävirtaa - näyttäisi taustavalo palavan, muuten ei mitään - mistä apua kuka korjaa kyseisiä laitteita tai onko jollakin kytkentäkaavaa Ovat vanhentuneita. Tämmöistä tämä nettimailma on joskus.
![]() Onko tähän ongelmaan löytynyt ratkaisua, minulla on juuri sama tilanne. Kiitos tiedoista.minulla tuli sama ONGELMA, kun vaihdoin hupiakkua ja kytkiessä + ja - napoja (paljon kaapeleita tulee molemmille) eikä niitä kerralla saanut kaikkia heti kontaktiin joten releet napsui ja sitten huomasin, et päävirta ei kytkeydy ja torstaina olisi reissuun lähtö - missä pain Suomea osattaisiin korjata kyseessä sama KABE TRavelmaster WG 2008 vuosimallia, mutta valmistettu ilmeisesti 2007 minulla tuli sama ONGELMA, kun vaihdoin hupiakkua ja kytkiessä + ja - napoja (paljon kaapeleita tulee molemmille) eikä niitä kerralla saanut kaikkia heti kontaktiin joten releet napsui ja sitten huomasin, et päävirta ei kytkeydy ja torstaina olisi reissuun lähtö - missä pain Suomea osattaisiin korjata kyseessä sama KABE TRavelmaster WG 2008 vuosimallia, mutta valmistettu ilmeisesti 2007ongelma ratkesi - ottaa kaikki hupiakulle menevät kaapelit irti ja laturille LG430 menevä virtajohto, sekä irti verkkovirtakaapeli (eli maasähkö) ja reilusti 10 minuuttia ootteloopi ja sitten hupiakun kaapelit kiinni ja verkkojohto laturiin sekä maasähkö - sillä se tokeni - Ruattin vastaavasta foorumista luin, et jopa tunnin joutuvat pitään "kylmänä" niin voi lähteä toimimaan??? siksi ensin kokeiltuani muutaman minuutin lepoja ei auttanut, mutta reilu 10 minuuttia auttoi - luoja varjelkoon karavaanareita näiltä prosessoriohjatuilt a vempeeleiltä Sama ongelma oli meillä.Paneelissa näyttöruudussa vain valo. Aiemmin oli vapaa-ajan akku tyhjentynyt ja otin sen irti ja latasin. Vika korjaantui sillä, kun otin erillisen 3a ja viereisen 5a sulakkeen pois. Silloin sammui paneelin valo. 15 min päästä sulake takaisin. Kaikki toimii taas hienosti.
Sivuja: [1] Siirry ylös
|