rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 587345 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #360 : 15.02.2011 kello on 10:59 »
S....tana, minä viimeyönä ulkoilutin koiriani ja ekaaks kaks hirvenvasaa juoksi paniikissa vastaan ja sitten niiden emät, jolloin tajusin että karhuhan niitä jahtaa ja komensin koirani kasaan ja äkkiä kotia kohti, mutta karhut olivatkin nopeampia ja alkoivat saavuttaa ja kahmaisin eräpuukkoani vyöltäni, muttei ollutkaan mukana ja aloin houkutella karhuja minun suuntaani etteivät koiria tapa!

Koirat juoksivat kohti kotia ja minä leikin kuurupiiloa karhujen kanssa, kunnes tupsahdin jonkun kesämökin pihaan, josta pääsin pirttiin ja karhut mylvivät pihalla!

Mitäs Sipu toi tarkoittaa,,,,,,,,,,,,,


nauraa kippuras.... ens pelästyin , et ei .. onks siel oikkesti karhui ... ku sielt ei meil ois karhun tulla , kuin kiven heittomatka .... >:(
mut jos karhu tulee sinuu vastaan .. otta p..skaa ja työnnä karhun sieraimiin .. jaa-aa , et mist sitä pacgaa sit saa... niin housuistas ... uskoisin , et siin kohtaa ,kun se karhu on siin sun käden ulottuvilla on sul löysät housus  ;D ;D ;D

tuo tietää sipun unien tulkinnan mukaan nyt sitä ,et ens viikonlopun joudut olemaan ilman nallukkaa , kun se on jäätynyt ... otat sen saunaan mukaasi sulamaan , kun itsekkin meet löylyyn ja POXPOX.. POX ..poox kaik räjähtää sinne saunan lauteille ... et näin  ;D ;D ;D


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #361 : 15.02.2011 kello on 21:52 »
lähtee mamman kans

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #362 : 15.02.2011 kello on 21:56 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #363 : 15.02.2011 kello on 22:02 »
Jumalauta noita Veikon hymiöitä...  ;D ;D ;D

Luulin jo kaiken nähneeni...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #364 : 16.02.2011 kello on 07:51 »
Jumalauta noita Veikon hymiöitä...  ;D ;D ;D

Luulin jo kaiken nähneeni...

älä muta sano ... ei niist voi ku tulla hyvälle tuulelle ... jo toi profiilikuva saa nauramaan   ;D ;D ;D ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:37
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #365 : 16.02.2011 kello on 08:32 »
Juu kyllä lähti päivä taas nauramalla käyntiin,voi jestas nuita Weiccon juttuja ;D ;D ;D.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.06.2016 kello on 21:49
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #366 : 17.02.2011 kello on 09:30 »
Pakkasta piellään, aurinko paistaa ja ikkunat näyttää siltä että pestä pitäis... Täällä sitä notkutaan vaikka varmasti muutakin hommaa olisi!

(Keskustelualueella viettämäsi kokonaisaika: 3 päivää, 3 tuntia ja 13 minuuttia)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #367 : 17.02.2011 kello on 09:41 »
Saamari, piti olla päivän tai siis illan poissa töistä kun iski kuumeen!!! Nyt ohi ja illalla taasen sorvin ääreen! On se jännä tuo suomalaisem työmoraali kun ei oikein sairaslomaakaan hyvällä omallatunnolla voi pitää, vaan töihin on päästävä vaikka vähän vielä kröhäisenäkin ;D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #368 : 17.02.2011 kello on 09:55 »
Migel..mulla täyttää tää lentsu kuukauden  >:( pariviikkoo sit oli täysin äänetön..onneks sain tänne puolpäivä apulaisen..muutoin oon ollu röis kokoajan..  ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #369 : 17.02.2011 kello on 10:43 »
Saamari, piti olla päivän tai siis illan poissa töistä kun iski kuumeen!!! Nyt ohi ja illalla taasen sorvin ääreen! On se jännä tuo suomalaisem työmoraali kun ei oikein sairaslomaakaan hyvällä omallatunnolla voi pitää, vaan töihin on päästävä vaikka vähän vielä kröhäisenäkin ;D

toi niin totta ... itsekin joutunut töistä lähtee kotio, kun johjtaja ajo kotiin lentsus ...miksei sitä vois vaan olla ja sairastaa ...ja  aatella miten hyvän työn tekee , kun ei tartuta muihin ... mut itsekin ollut myöskin yrittäjänä ja aatellut .. eipä ketään osaa firmaani hoitaa niin kuin minä , jot ei auta ,,, ollaan sit  vaikka pääkainalos , jos ei muuta  .. pois ei olla ei sit millään .. näin uskoin  ...mut tuli se hetki , jolloin olin sidoksis sänkyyn letkuin ja vehkein ..oli  pakko todeta , et kyl se firma pystys pysyi edes jotenkin  kutenkin ..vaikka ei ollutkaan ohjakset mun käsis ... :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.05.2018 kello on 18:30
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #370 : 17.02.2011 kello on 10:51 »
toi niin totta ... itsekin joutunut töistä lähtee kotio, kun johjtaja ajo kotiin lentsus ...miksei sitä vois vaan olla ja sairastaa ...ja  aatella miten hyvän työn tekee , kun ei tartuta muihin ... mut itsekin ollut myöskin yrittäjänä ja aatellut .. eipä ketään osaa firmaani hoitaa niin kuin minä , jot ei auta ,,, ollaan sit  vaikka pääkainalos , jos ei muuta  .. pois ei olla ei sit millään .. näin uskoin  ...mut tuli se hetki , jolloin olin sidoksis sänkyyn letkuin ja vehkein ..oli  pakko todeta , et kyl se firma pystys pysyi edes jotenkin  kutenkin ..vaikka ei ollutkaan ohjakset mun käsis ... :D
Kyllä silloin kannattaa oikeati sairastaa kun on sairas. Kokeilin muutama vuosi sitten, vedätin kolmatta flunssaa peräkkäin töissä lääkkeiden avulla, sitten iski sydänlihastulehdus ja mentiin pilliautolla ensin Raaheen ja sitten vielä OYS Oulu, 5 pv teholla ja silleen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #371 : 17.02.2011 kello on 11:01 »
Kyllä silloin kannattaa oikeati sairastaa kun on sairas. Kokeilin muutama vuosi sitten, vedätin kolmatta flunssaa peräkkäin töissä lääkkeiden avulla, sitten iski sydänlihastulehdus ja mentiin pilliautolla ensin Raaheen ja sitten vielä OYS Oulu, 5 pv teholla ja silleen.

niin just nuo jälkitaudit ovat niin vakavii ... jot kannattaa ottaa tosissaan ... sul hyvä tuuri , et selvisit ... tiedän muuten yhden tapauksen , joka ei selvinnyt samaisest sairaudest .. eikä ollut mummeli -ikänen vaan alle 30 v ... :(

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #372 : 17.02.2011 kello on 11:40 »
Ai saamari!  Joo mut tällä kelillä pääsen melkein helpommalla töissä kun kipeänä raahata klapei ja lämmittää torppaa ;D ;D ;D kannan vaan iltavarastot mammalle täyteen niin sillä hyvä!

Noi jälkitaudit on otettava kyllä tosissaan!!!

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.05.2018 kello on 18:30
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #373 : 17.02.2011 kello on 11:44 »
Ai saamari!  Joo mut tällä kelillä pääsen melkein helpommalla töissä kun kipeänä raahata klapei ja lämmittää torppaa ;D ;D ;D kannan vaan iltavarastot mammalle täyteen niin sillä hyvä!

Noi jälkitaudit on otettava kyllä tosissaan!!!
Se on vaan tuon taudin ja jälkitaudin rajapinta niin hento että minä en sitä tunnistanut silloin, enkä varmasti tunnistaisi nytkään. > sairastakaa rauhallisesti kotona.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #374 : 17.02.2011 kello on 12:04 »
tässä kaikkille nuhanenille ja muillekkin kippiöil.... näihin kuviin ja tunelmiin poistun hetkex takavasemmal ... :)

http://www.youtube.com/watch?v=dRmNGp59bIY