rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 587003 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:22
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6345 : 13.07.2021 kello on 08:35 »
Tänään tulee viileämpi päivä, ennuste max 30 ast.
Illalla ei saunota

Kyllä pitäisi, kroppa kiittäisi!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6346 : 13.07.2021 kello on 08:41 »
Vettä kyllä vähän luonto kaipais Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.03.2024 kello on 20:45
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6347 : 13.07.2021 kello on 17:38 »
Ja kipeästi kaipaisikin. Nurmikot kohta ruskeita. Joutuu pian oikeisiin töihin kun ei ole leikattavaa. :laugh:

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:12
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6348 : 13.07.2021 kello on 18:32 »
Minä ajoin leikkurilla koko nurmikon ihan millisänkeen, kuivais vaikka koko p*ska niin tarttis leikata loppukesänä kertaakaan  :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:01
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6349 : 13.07.2021 kello on 18:41 »
Minä ajoin leikkurilla koko nurmikon ihan millisänkeen, kuivais vaikka koko p*ska niin tarttis leikata loppukesänä kertaakaan  :)
Mä ajoin eilen, oli rantakäärme pihalla jos lyhyt nurtsi pitäis sen pois pihalta. On mulla metrin halko varattuna sille jos vielä pihaan eksyy..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:41
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6350 : 13.07.2021 kello on 18:50 »
Mä ajoin eilen, oli rantakäärme pihalla jos lyhyt nurtsi pitäis sen pois pihalta. On mulla metrin halko varattuna sille jos vielä pihaan eksyy..

Miksi se hengiltä pitäisi saada?

"Rantakäärme on myrkytön ja ihmiselle ja kotieläimille täysin harmiton. Laji on Suomessa rauhoitettu,[4] joten sitä ei saa tappaa tai vahingoittaa. Rantakäärmeen ohjeellinen korvausarvo on 252 euroa."

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:30
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6351 : 13.07.2021 kello on 19:22 »
Miksi se hengiltä pitäisi saada?

"Rantakäärme on myrkytön ja ihmiselle ja kotieläimille täysin harmiton. Laji on Suomessa rauhoitettu,[4] joten sitä ei saa tappaa tai vahingoittaa. Rantakäärmeen ohjeellinen korvausarvo on 252 euroa."
pitää myyrät hiiret sun muut pienet haitta elukat pois.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.03.2024 kello on 20:45
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6352 : 13.07.2021 kello on 19:31 »
Minä ajoin leikkurilla koko nurmikon ihan millisänkeen, kuivais vaikka koko p*ska niin tarttis leikata loppukesänä kertaakaan  :)
Joutuu pian siimaushommiin tai kukkapenkkejä kitkeen ja kasteleen jos loppuu ruohon kasvu.  ;D No siimaushommat toisaalta on ihan mukavia hommia ja saishan siitä parempaa palkkaakin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:01
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6353 : 13.07.2021 kello on 20:28 »
Miksi se hengiltä pitäisi saada?

"Rantakäärme on myrkytön ja ihmiselle ja kotieläimille täysin harmiton. Laji on Suomessa rauhoitettu,[4] joten sitä ei saa tappaa tai vahingoittaa. Rantakäärmeen ohjeellinen korvausarvo on 252 euroa."
No mä minusta käärmeet ei kuulu pihalle.3 vuotta oon sitä jahdannut, mutta ei oo halkoo ollu Hollola.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6354 : 19.07.2021 kello on 21:05 »
Mitäs tässä, suhde asioiden takia on kulkine myyty  Thumbd Toivottavasti joku siitä vielä raapii iloa irti. Jarruttomasta retkivaunusta nyt haaveilen, niin huomenna menen konttorille tarjoomaan ihan itse tinaamaani jarrutonta lavettikärryä leimalle. Josko se siitä sitte tämä harrastus lähtisi taas urillensa  :) Aika selvä ettei mikään valmis kelpaa nytten ja pysympähän poissa pahanteosta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6355 : 19.07.2021 kello on 21:21 »
Mitäs tässä, suhde asioiden takia on kulkine myyty  Thumbd Toivottavasti joku siitä vielä raapii iloa irti. Jarruttomasta retkivaunusta nyt haaveilen, niin huomenna menen konttorille tarjoomaan ihan itse tinaamaani jarrutonta lavettikärryä leimalle. Josko se siitä sitte tämä harrastus lähtisi taas urillensa  :) Aika selvä ettei mikään valmis kelpaa nytten ja pysympähän poissa pahanteosta.
Me muutettiin eri ostteihin sovussa, ja pidettiin vaunu ja yhdessä ollaan siellä Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:32
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6356 : 14.02.2022 kello on 21:51 »
No, voi helkutti. Pari vuotta on mennyt korona höpötyksiä kuunnellessa. Nyt kun näyttäsivät jo lopettavan. Eikö perrr. aloittivat Ukraina höpötyksen. Putinia on jo ptemmän aikaa kyrsinyt, kun maalma ohittaa heidät aivan olan kohautuksella. No nyt saapi ryssäkin kaipaamansa huomiota. Marinkin on jo luvannut rahaa ukrainalle. Suomessa on joka toisella masennusta. No, en ihmettele yhtään, kun joka asiasta on vöyhötettävä.  Thumbd

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:22
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6357 : 14.02.2022 kello on 22:17 »
Suomessa on joka toisella masennusta. No, en ihmettele yhtään, kun joka asiasta on vöyhötettävä.  Thumbd

Tuntuu olevan masennusta leikkikkoulusta alkaen.
Lukiolaiset ja muut opiskelijat itkee, ettei tule mistään mitään, kun ei pääse bilettään.
Ja intissä jätkät itkee, kun ei pääse kax kertaa viikossa Äidin helmoihin.
Melkoisia kermaperseitä!

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:39
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6358 : 6.03.2022 kello on 18:17 »
Onkohan tämä taas aiheellinen kuva

Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:08
  • viva la France
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #6359 : 6.03.2022 kello on 18:44 »
Ja intissä jätkät itkee, kun ei pääse kax kertaa viikossa Äidin helmoihin.
Melkoisia kermaperseitä!

Taitaa se armeja olla se kermaperse, poika kun kyseli armeja ajan mahdollisuuksia
olla armejan tiloissa viikonloput, niin vastasivat että olisi suotavaa jos voisi järjestää
jonkun majoituksen armejan hallitsimien alueiden ulkopuolelta, tietysti omalla kustannuksella. Eivätkä luvanneet järjestää
viikonlopun majoitusta kasarmille. Tulee kuulemma soturi liian kalliiksi pitää viikonloppu kasarmilla.

No poika rupesi miettimään jos ottaisi kaksoiskansallisuud en, saa automaattisesti myös belgian, niin ei tarvitsisi rasittaa suomen kapiaisia turhaan viikonloppu hommiin.