Sivuja:
Toiminto
  • #6211 kirjoittanut Karavaanilady 22 Jul 2019
  • Tuossa ko-pe kun käväsin Levillä, ei niitä sääskiä kovin paljoa olluna  :laugh:
  • #6212 kirjoittanut Karavaanilady 22 Jul 2019
  • Siis ke-pe...
  • #6213 kirjoittanut smy 22 Jul 2019
  • Siis ke-pe...

    Heräsivät havaintoni mukaan eilen...
  • #6214 kirjoittanut Duster 23 Jul 2019
  • Mitteepäs miulle, eilen siirryin takaisin dieselkantaan, tuli hommattua Volvo XC60 awd diesel automat Polestar-optimoinnilla (205 hv) nyt passaa vedellä vaikka asuntovaunua tarvittaessa... 8)
  • #6215 kirjoittanut retkeilijä 24 Jul 2019
  • Käväistiin Pohjois-Norjan Lyngenillä. Onnistunut reissu mutta lyhyt; lämmintä, valaita,  merilintuja, serpentiinitietä Guolajärvellä.
    Sain taas vaikean eteisvärinäkohtauks en, joten palattiin kesken kotiin. Pitäisi osata ottaa rauhallisemmin. Tromssan Sommaroyllä jäi käymättä. Rouva ajoi pitkiä matkoja palatessa.
  • #6216 kirjoittanut Lerssinen 11 Aug 2019
  • -Myy vanha luottomersu (omine ominaisuuksineen), meni että vilahti
    -Osta liikkeestä vähänajettu "huippuvaihdokki, just tullu ja nää menee heti".

    Tuolla se makaa vanhempien pihalla halvaantuneena ku mykänvi**u, oli tarkoitus käydä yhdellä radioleirillä sillä mutta enpä sitten käy.
    Voin myöntää että vituttaa ja aika reilusti, koitan hillitä itseni kun menen maanantaina antamaan paikalliseen karvanaamimyymiöön vähän palautetta mutta jos myyjänä
    luet tämän niin älä ala mulle sitten yhtään vaan kanna myymäsi romun vastuu kuten liikkeen pitää, suosittelen.
  • #6217 kirjoittanut Hesus 11 Aug 2019
  • -Myy vanha luottomersu (omine ominaisuuksineen), meni että vilahti
    -Osta liikkeestä vähänajettu "huippuvaihdokki, just tullu ja nää menee heti".

    Tuolla se makaa vanhempien pihalla halvaantuneena ku mykänvi**u, oli tarkoitus käydä yhdellä radioleirillä sillä mutta enpä sitten käy.
    Voin myöntää että vituttaa ja aika reilusti, koitan hillitä itseni kun menen maanantaina antamaan paikalliseen karvanaamimyymiöön vähän palautetta mutta jos myyjänä
    luet tämän niin älä ala mulle sitten yhtään vaan kanna myymäsi romun vastuu kuten liikkeen pitää, suosittelen.

    ikävä tuuri sulla kyllä  Thumbd

    Itsekin olen miettinyt että jossain kohtaa vaihtaisin dodgen uudempaan, mutta niissä on sitten jo niin paljon "älylaatikoita" sun muita sähköpäristimiä että ei onnistukaan enää ihan sellain itse korjaaminen kuin noihin mekaanisiin vanhempiin, siksi se harkituttaa ja pahasti..mukavampia han noi uudemmat on.
    Niin kauan kun vaan toimii.
  • #6218 kirjoittanut smy 11 Aug 2019
  • ikävä tuuri sulla kyllä  Thumbd

    Itsekin olen miettinyt että jossain kohtaa vaihtaisin dodgen uudempaan, mutta niissä on sitten jo niin paljon "älylaatikoita" sun muita sähköpäristimiä että ei onnistukaan enää ihan sellain itse korjaaminen kuin noihin mekaanisiin vanhempiin, siksi se harkituttaa ja pahasti..mukavampia han noi uudemmat on.
    Niin kauan kun vaan toimii.

    Myös itseä hirvittää. Tuo 2.8idtd on aikasta luotettava laitos niin luotettavuuspuolell a tuskin voi parempaan suuntaan ainakaan mennä. (ainoa mikä prakaa joskus on tuo ajonesto joka ainut härpäke jossa hienompaa tekniikkaa) No katotaan mikä on 2.3 muotijetti...
  • #6219 kirjoittanut Jgahpir 12 Aug 2019
  • Käväistiin Pohjois-Norjan Lyngenillä. Onnistunut reissu mutta lyhyt; lämmintä, valaita,  merilintuja, serpentiinitietä Guolajärvellä.
    Sain taas vaikean eteisvärinäkohtauks en, joten palattiin kesken kotiin. Pitäisi osata ottaa rauhallisemmin. Tromssan Sommaroyllä jäi käymättä. Rouva ajoi pitkiä matkoja palatessa.

    Sommaroyalla käväisin kesäkuussa ja on aika turistivetoinen rantapaikka. Varmasti tungosta tähän aikaan, eikä autoa saa mihinkään. Hienot maisemat, kuten joka paikassa norskissa.

    Pääsikö autolla perille asti Guollasjärvelle? Tuota tietä katsellut sillä silmällä.
  • #6220 kirjoittanut retkeilijä 12 Aug 2019
  • Sommaroyalla käväisin kesäkuussa ja on aika turistivetoinen rantapaikka. Varmasti tungosta tähän aikaan, eikä autoa saa mihinkään. Hienot maisemat, kuten joka paikassa norskissa.

    Katselin matkaa suunnitellessa Sommaroyta Google-kartasta, ja siinä se näytti turistipaikalta; Tromssan läheisyys, hotelleja, valkoisia hiekkarantoja ja pienelle saarelle rakenneut muhkeat sillat.
    Ajatuksissa oli nähdä tyynillä vuonoilla lahtivalaita tai tarpoa hiekalla ja kahlata suolaisten Atlantin aaltojen kuohuissa suulia katsoen.

    ...
    Pääsikö autolla perille asti Guollasjärvelle? Tuota tietä katsellut sillä silmällä.

    Kyllä. Tie oli vastikään lanattu ja yksi lyhyt fiat m.auto tuli ylös meidän siellä ollessa 20.7.


    paluu Guolasjärveltä

    Ei kesä ole vielä mennyt. Nyt haaveilen jo ruskareissusta Varangille.
  • #6221 kirjoittanut Lerssinen 12 Aug 2019
  • Aamulla myymiössä :

    -se on paskana, korjaa se !

    - joo joo tottakai tottakai laitetaan kuntoon, miten se nyt tuollain eihän ne mersut säry ja en oo kyllä koskaan kuullu että olis tuollaista joo joo no mutta me haetaan se ja laitetaan kuntoon tottakai tottakai..


    No, katotaanpa millä aikataululla tapahtuu mitäkin..
  • #6222 kirjoittanut 88k5 12 Aug 2019
  • ^
    Onkos tossa marsussa perinteinen peltiavain vai jotain muovisempaa. Onhan se molempien virtalukkokin kuluva osa kuten viiussakin..

    ikävä tuuri sulla kyllä  Thumbd

    Itsekin olen miettinyt että jossain kohtaa vaihtaisin dodgen uudempaan, mutta niissä on sitten jo niin paljon "älylaatikoita" sun muita sähköpäristimiä että ei onnistukaan enää ihan sellain itse korjaaminen kuin noihin mekaanisiin vanhempiin, siksi se harkituttaa ja pahasti..mukavampia han noi uudemmat on.
    Niin kauan kun vaan toimii.
    Se pitää päivittää omat tiedot (työkalut ja taidotkin) tuoreemmiksi, niin pärjää taas.. tiety noita antureita jne. on enempikin - niin on vikapaikkojakin, viat vain toisenlaisia.
  • #6223 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 12 Aug 2019
  • Mitteepäs miulle, eilen siirryin takaisin dieselkantaan, tuli hommattua Volvo XC60 awd diesel automat Polestar-optimoinnilla (205 hv) nyt passaa vedellä vaikka asuntovaunua tarvittaessa... 8)
    Miks ei keralla D5?
  • #6224 kirjoittanut 88k5 12 Aug 2019
  • Miks ei keralla D5?
    Eikös D5244Txx tuotanto loppunut 2017? sitten pyttyä vähempi pärjättävä..
  • #6225 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 12 Aug 2019
  • Pysyttelee vanhemissa vehkeissä, niin saa D5, niin kuin minä.
Sivuja:
Toiminto