Sivuja:
Toiminto
  • #1426 kirjoittanut Onneva 06 Jul 2011
  • Ranua zoo camping. Huomenna eläintarhaan. Toivottavasti koiraparkkiin mahtuu. Tää leirintäalue on ihan täys ja aika monta koiraa on porukoilla mukana.
    Aikaisempina vuosina meil on ollut lomat myöhemmin. Huomaa tien päälläkin et ollaan sesonkiaikana liikkeellä.
  • #1427 kirjoittanut ose 06 Jul 2011
  • Lohenpyrstö Raahe. Turisteja hyvin liikkeellä, saunassa hyvin porukkaa mutta kaikki mahtuivat. Hieno ilma, merellä vain pientä lainetta.
  • #1428 kirjoittanut Weicco 06 Jul 2011
  • Ajeltiin tuurist kalajärvelle ja huomenna uudestaan aamusta tuuriin
  • #1429 kirjoittanut Amigo 06 Jul 2011
  • Ajeltiin tuurist kalajärvelle ja huomenna uudestaan aamusta tuuriin

    Olisit  Weicco  töräyttänyt Ähtärin elukkapuistoon,ois ollu lyhyempi matka takas tuuriin. ;D Sielläkin on ihan hyvä leirintäalue.
  • #1430 kirjoittanut 0yxxy0 06 Jul 2011
  • Pikku hiljaa lähestytään Oulua ja siellä mahdollisesti Nallikari campingiin.

    Mielummin rantasarka haukipudas, paljon rauhallisempi ja jopa edullisempikin, tieten jos kaupungin melu kiinnostaa tai ei häiritse. Mua ei ainakaan saa nallikariin leirialueelle..

  • #1431 kirjoittanut vippe 07 Jul 2011
  • Mielummin rantasarka haukipudas, paljon rauhallisempi ja jopa edullisempikin, tieten jos kaupungin melu kiinnostaa tai ei häiritse. Mua ei ainakaan saa nallikariin leirialueelle..


    Nallikari on ihan sairaan yliarvostetun kallis mesta  >:( Kerran siel oltiin teltalla ja järkky hinta yhest teltta yöstä  >:(
  • #1432 kirjoittanut Weicco 07 Jul 2011
  • Nallikari on ihan sairaan yliarvostetun kallis mesta  >:( Kerran siel oltiin teltalla ja järkky hinta yhest teltta yöstä  >:(

    Sehän riippuu tilanteesta mikä on kallis ja mikä ei. Mun tilanteessa ois tullut kalliimmaksi rantasarka sen takia valinta oli nallikari. Rantasarkasta kun olis tehnyt 3 erillistä reissua oulun keskustaan ja lisäksi se aika jonka oisit autossa viettänyt ois tullu mulle kalliimmaksi.
  • #1433 kirjoittanut Weicco 07 Jul 2011
  • illalla sinne .. nähdäänkös ?

    Onko sipu vielä keskisellä
  • #1434 kirjoittanut vippe 07 Jul 2011
  • Sehän riippuu tilanteesta mikä on kallis ja mikä ei. Mun tilanteessa ois tullut kalliimmaksi rantasarka sen takia valinta oli nallikari. Rantasarkasta kun olis tehnyt 3 erillistä reissua oulun keskustaan ja lisäksi se aika jonka oisit autossa viettänyt ois tullu mulle kalliimmaksi.
    No juu...tosin mikkää sinänsä ol kallist..köyhäst vaa tunttu silt  ;D ;D
  • #1435 kirjoittanut kaitsute 07 Jul 2011
  • täällä on varmaankin... siis tuurin parkkiksel 100 auto/ vaunukuntaa ja koko ajan lisää tulee .. onnela oli täys jo tuos 18.50 .. jot tässä parkissa ootellaan , et kauppa aukeaa ... on se hyvä , et tuo tuuletin ja töllötinkin toimii akulla ja vielä toistaseks läppärissäkin on virtaa... jotta ei haittaa vaikka parkissa ollaankin ilman sähköä ...  :)

    Mitä epäilet, mahtuuko onnelan alueelle perjantai-iltana, vai joutuuko jonottamaan aamuun asti?

  • #1436 kirjoittanut vesako 07 Jul 2011
  • Lupasi säätieteilijä hyviä ilmoja niin
    tultiin vaunulle ja pidetään huominen
    päivä lomaa.

    Aamulla kohti Evoa ja pitkospuita.
  • #1437 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 07 Jul 2011
  • Grilattu ja hyvää oli :P kohta saunaan ;D ;D
  • #1438 kirjoittanut sipu 08 Jul 2011
  • Onko sipu vielä keskisellä

    eilen sit tultiin jo kotiin iltasella .. eipä siellä p-parkis ois kauevempaa viihtynytkään , kuin yhden yön .. mut kyl siel keskisel oli väkeä .. joka paikkaan jonoja .. miten noin arkenakin sitä porukkaa vaan riitti niin ylenpalttisesti ..mut Weiccoon en törmännyt...en  ainakaan  nähnyt noin nauravaa naamaa missään .. vaikka kuikuilinkin joka paikasta  ;D
  • #1439 kirjoittanut vesako 08 Jul 2011
  • Nyt Evolla. Neljä muuta mutta myöhemmin
    tulee kyllä lisää.

    Ensitunnelmat kuvina.
  • #1440 kirjoittanut LMC-99 08 Jul 2011
  • Nyt Evolla.

    Kiusaako mäkärät tahi hyttyset.. >:(

    Eilen illalla nurmikkoa leikatessa ei hyttystä ei paarmaa mutta satapäinen kärpäs lauma hykkäili kimpuun,ei voinut suu auki nurmea leikata.. ???
Sivuja:
Toiminto