rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 587036 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #945 : 6.05.2011 kello on 18:53 »
    Iisalmi. Ja matka taittuu  ;D

    Lienette sitten tulleet vastaan ja varmaan ollaan moikattukin, nyt ollaan Kuortissa, tien päällä vajaat 5 tuntia.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #946 : 6.05.2011 kello on 19:16 »
    Saavuttiin taas tänne kultahiekka caravaniin. Saunaan pitäisi lähtee pian, vaan ensin jos muutaman Pirkan nappaisi ;)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.05.2018 kello on 18:30
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #947 : 6.05.2011 kello on 19:21 »
    Missäs se kultahiekka sijaitseekaan, niitä on kait ueampia ;) ;)

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #948 : 6.05.2011 kello on 19:41 »
    Jaa, että mitä kuuluu?

    V***ttaa, likka pisti tietsikastani sähköt pois kesken päivityksen, ja nyt ei kone lähde toimimaan >:( >:( >:(

    Pitää yrittää korjata tuo ettei kaikkea tarvitse asentaa uudestan, tulee pitkä ilta... >:(

    Aikoinaan tuolla Itävallassa vuokraemäntä
    totesi patterin jäädyttyä ja haljettua, että
    elämässä on ylämäkiä ja alamäkiä. ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #949 : 6.05.2011 kello on 20:32 »
    Terveisiä Strömmasta! Hiukan alkaa tuo talvi hellittämään otettaan ja niin on jo aikakin!

    Kova työtaakka alkaa hellittämään ja kesän metkut alkaa olla mielessä! Onneksi sain 8 viikkoa lommoo niin kerkii tekeen omat projektit alta pois!!!! Hyvää kevättä/alkukesää kaikille!

    En ole pitkään aikaan kerennyt lukemaan pajstaa! Onko jotain tärkeää päivitettävää vai onko kaikki ok?!

                                             t migel

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #950 : 6.05.2011 kello on 20:36 »
    Keuruun treffit!! :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #951 : 6.05.2011 kello on 20:43 »
    Missäs se kultahiekka sijaitseekaan, niitä on kait ueampia ;) ;)


    Tää on täällä nummi pusulassa

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #952 : 6.05.2011 kello on 20:46 »
    Terveisiä Strömmasta! Hiukan alkaa tuo talvi hellittämään otettaan ja niin on jo aikakin!

    Kova työtaakka alkaa hellittämään ja kesän metkut alkaa olla mielessä! Onneksi sain 8 viikkoa lommoo niin kerkii tekeen omat projektit alta pois!!!! Hyvää kevättä/alkukesää kaikille!

    En ole pitkään aikaan kerennyt lukemaan pajstaa! Onko jotain tärkeää päivitettävää vai onko kaikki ok?!

                                             t migel

    Kaikki on OK! ;) Paitsi olen unohtanut lähettä sinulle sen kattoluukun. :-[

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.05.2018 kello on 18:30
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #953 : 6.05.2011 kello on 20:47 »
    Ei mee ihan putkeen, eilen illalla otin pöytäkoneeseen asennuksen uusiksi ja unohin laittaa virusohjelman ja nyt siihen pyrähti malware, no nyt on virusohjelma...

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #954 : 7.05.2011 kello on 07:19 »
    Kaikki on OK! ;) Paitsi olen unohtanut lähettä sinulle sen kattoluukun. :-[

    Morjens Mjo!

    Ei hätiä mitiä, mutta pikkuhiljaa alkaa olla kelit suosiollisia vaunuremppaankin! Hobbyn saan halliin tossa kesäkuulla ja koitan saada sen keulan siistittyä siitä! Elikkä kaasupullonkotelonl uukku saa meikkauksen ja maalaan keulan  vaikkapa samalla harmaalla jota kyljistäkin löytyy!
    Jos sen vetää ihan valkoiseksi, niin voi olla että vanhassa vaunussa se voi hieman kirkua!!! Ja kaikki nokipaska sun muut roiskeet näkyy heti! Elikkäs se mieto harmaa vois taata paremman lopputuloksen,,,

    Vanteet ja renkaat on vielä hakusessa, mutta taidan kallistua siihen Sinun valintaasi ja ostaa kolme uutta peltivannetta sen sinun ostamasi kavereiksi, niin voi olla siistein lopputulos siinäkin!!!

    Niitä Bemun hunajakennovanteita mustalla keskiöllä ja kirkkaalla offsetillä olen etsinyt, mutta en ole löytänyt järkevään hintaan ja ne mitä mulle on tarjottu niin sellaisia löytyy ojanpohjiltakin jos silmät auki pitää ;D ;D ;D.

    Keulan makkariin tulee uusi muovimatto ja seinät siitä venesisusta röpömatosta. Saa vaan olla tarkkana sitä leikatessa että tulee siisti. Vuodeongelmaa en ole vielä ratkaissut. Alkuun pelkkä patja tai sitten sellainen matala japsivuode???Hmmmmh

    Keväisiä tuulia Strömmasta t migel

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #955 : 7.05.2011 kello on 11:12 »
    Terveisiä Strömmasta! Hiukan alkaa tuo talvi hellittämään otettaan ja niin on jo aikakin!

    Kova työtaakka alkaa hellittämään ja kesän metkut alkaa olla mielessä! Onneksi sain 8 viikkoa lommoo niin kerkii tekeen omat projektit alta pois!!!! Hyvää kevättä/alkukesää kaikille!

    En ole pitkään aikaan kerennyt lukemaan pajstaa! Onko jotain tärkeää päivitettävää vai onko kaikki ok?!

                                             t migel

    kiitoksia mikueli toivotuksista , kuin sinulle myöskin kaikkee kivaa ja hauskaa ..  :D :D :D :D niin juu ja Keuruuhan  on seuraava hauskan ja lystin pitopaikka  :D :D :D :D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.01.2014 kello on 21:55
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #956 : 7.05.2011 kello on 16:39 »
     >:( Joku kehuskeli 8 VIIKOn kesälomasta... mulla kokonaista 8 PÄIVÄÄ! Tasan ei käy onnenlahjat.... mut olkoon, olenhan mä kuitenkin saanut vakituisen työn, ja opiskelut lähihoitajaksi loppusuoralla, ainakin kesän jälkeen  ;D Ja ensivuonna on sitten enemmän lomapäiviä minullakin  ::)

    Outokummussa majaillaan kaverin pihassa, isäntä tekee remppaa lämppärille. TÄytyy asentaa trumavent teb-puhallin, kun sitä ei saa mikä siinä alunperin oli.

    Viime yö meni sisätilan lämppärin voimin, ja käsittämätöntä, TÄMÄ MAMMA paleli, kun muut tarkeni hyvin.

    Juuri ehdotin miehelle Keuruuta, josko kokeilisin saada vapaaksi viikonloppua....  ::)  ei saanut suosiollista vastausta vielä  ::)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #957 : 7.05.2011 kello on 17:15 »
    Kierreltii kattelemas mattoo auton laattialle.....löyt y sopiva, mut unohettii ottaa lähtiessä mitta minkä mittainen tarvitaan, joten osto sit myöhemmin ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:05
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #958 : 7.05.2011 kello on 19:21 »
    >:( Joku kehuskeli 8 VIIKOn kesälomasta... mulla kokonaista 8 PÄIVÄÄ! Tasan ei käy onnenlahjat.... mut olkoon, olenhan mä kuitenkin saanut vakituisen työn, ja opiskelut lähihoitajaksi loppusuoralla, ainakin kesän jälkeen  ;D Ja ensivuonna on sitten enemmän lomapäiviä minullakin  ::)


    mulla tuli täyteen 23v samalla työnantajalla ja silti vain 4vko kesäloma ja sekin 2 osassa.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #959 : 7.05.2011 kello on 19:50 »
    kesä loma? kuulostaa tutulta oon joskus kuullu... taitaa olla parikyt vuotta aikaa viimesestä semmosesta... ollu välill yrittäjänä ja keikka hommis... aina keikan jälkeen maksavat lomat pois ni ei pääse kertymään....