Kaikki on OK! Paitsi olen unohtanut lähettä sinulle sen kattoluukun.
Morjens Mjo!
Ei hätiä mitiä, mutta pikkuhiljaa alkaa olla kelit suosiollisia vaunuremppaankin! Hobbyn saan halliin tossa kesäkuulla ja koitan saada sen keulan siistittyä siitä! Elikkä kaasupullonkotelonl
uukku saa meikkauksen ja maalaan keulan vaikkapa samalla harmaalla jota kyljistäkin löytyy!
Jos sen vetää ihan valkoiseksi, niin voi olla että vanhassa vaunussa se voi hieman kirkua!!! Ja kaikki nokipaska sun muut roiskeet näkyy heti! Elikkäs se mieto harmaa vois taata paremman lopputuloksen,,,
Vanteet ja renkaat on vielä hakusessa, mutta taidan kallistua siihen Sinun valintaasi ja ostaa kolme uutta peltivannetta sen sinun ostamasi kavereiksi, niin voi olla siistein lopputulos siinäkin!!!
Niitä Bemun hunajakennovanteita mustalla keskiöllä ja kirkkaalla offsetillä olen etsinyt, mutta en ole löytänyt järkevään hintaan ja ne mitä mulle on tarjottu niin sellaisia löytyy ojanpohjiltakin jos silmät auki pitää
.
Keulan makkariin tulee uusi muovimatto ja seinät siitä venesisusta röpömatosta. Saa vaan olla tarkkana sitä leikatessa että tulee siisti. Vuodeongelmaa en ole vielä ratkaissut. Alkuun pelkkä patja tai sitten sellainen matala japsivuode???Hmmmmh
Keväisiä tuulia Strömmasta t migel