rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 588074 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #810 : 17.04.2011 kello on 15:56 »
Lenkki tuli heitettyä, ei siinä tullutkaan ku noin karvan alta 30km. nyt saunaan ja muutamia pirkka oluita pohjiksi. klo 18 tulee kyyti noutamaan helsinkiin puolueen X vaalivalvojaisiin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #811 : 17.04.2011 kello on 20:35 »
olipas ihana päivä ... kävästiin fillareilla äänestämäs ... josta matka jatkui  Putkaan ...jossa  olikin sit  pienen  karhun kaato..elikä yhdet pienet oluset putkanterassilla  ja  sit  matka jatkui kotia kohden ...laittamaan kesäkeittiötä  ja  saunaterassia kesäkuntoon ...nyt hyvillä mielin soffalle löhöämään   ja kuuntelemaan vaalituloksia  :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #812 : 18.04.2011 kello on 01:10 »
Olipa kemut.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #813 : 19.04.2011 kello on 15:13 »
sepä olisi päivän fillarointi lenkki tullut heitettyä. aamulla klo 05.10 pyöränselkään ja töihin polkemaan ja nyt iltapäivällä takas matkaa kertyi noin 24km.

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #814 : 19.04.2011 kello on 17:09 »
    sepä olisi päivän fillarointi lenkki tullut heitettyä. aamulla klo 05.10 pyöränselkään ja töihin polkemaan ja nyt iltapäivällä takas matkaa kertyi noin 24km.
    On se kone  ;D
    Itse lähden työporukan kanssa sählyä pelaamaan, 1.5 tuntia pitäs jaksaa.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.06.2011 kello on 14:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #815 : 19.04.2011 kello on 20:56 »
    Kuten varmaan moni jo huomannutkin niin meikä ollut pois saitilta jo pitemmän aikaa. Tämä johtunee lähinnä siitä että olen ollut Tyks:issä jo 5 viikkoa, josko nyt pääsis lähemmäs omaa kylää eli Säkylän terkarille makailemaan. Tosin ollaan tässä ihan oikeasti olltu ja ollaan vieläkin vähän tai oikeastaan aika huonossa kunnossa, mutta jos vaikka kesäksi pääsis liikenteeseen. Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekin.

     >:( >:( >:( ;D ;D ;D ;D ;D :o ???

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #816 : 19.04.2011 kello on 21:05 »
    Kuten varmaan moni jo huomannutkin niin meikä ollut pois saitilta jo pitemmän aikaa. Tämä johtunee lähinnä siitä että olen ollut Tyks:issä jo 5 viikkoa, josko nyt pääsis lähemmäs omaa kylää eli Säkylän terkarille makailemaan. Tosin ollaan tässä ihan oikeasti olltu ja ollaan vieläkin vähän tai oikeastaan aika huonossa kunnossa, mutta jos vaikka kesäksi pääsis liikenteeseen. Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekin.

     >:( >:( >:( ;D ;D ;D ;D ;D :o ???
    No helewata.Elämä on täynnä yllätyksiä notta kovasti toivotaan paranemisia sinnepäin. :-[
    Hyvä että tulit linjoille taas.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:39
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #817 : 19.04.2011 kello on 21:08 »
    Kuten varmaan moni jo huomannutkin niin meikä ollut pois saitilta jo pitemmän aikaa. Tämä johtunee lähinnä siitä että olen ollut Tyks:issä jo 5 viikkoa, josko nyt pääsis lähemmäs omaa kylää eli Säkylän terkarille makailemaan. Tosin ollaan tässä ihan oikeasti olltu ja ollaan vieläkin vähän tai oikeastaan aika huonossa kunnossa, mutta jos vaikka kesäksi pääsis liikenteeseen. Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekin.

     >:( >:( >:( ;D ;D ;D ;D ;D :o ???

    Paranemisia täältäkin ja vaimolle terveisiä. ;)

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #818 : 19.04.2011 kello on 21:19 »
    Kuten varmaan moni jo huomannutkin niin meikä ollut pois saitilta jo pitemmän aikaa. Tämä johtunee lähinnä siitä että olen ollut Tyks:issä jo 5 viikkoa, josko nyt pääsis lähemmäs omaa kylää eli Säkylän terkarille makailemaan. Tosin ollaan tässä ihan oikeasti olltu ja ollaan vieläkin vähän tai oikeastaan aika huonossa kunnossa, mutta jos vaikka kesäksi pääsis liikenteeseen. Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekin.


         kuntoudu reissukuntoon ajan kanssa..kesää riittää varmastikkin sinullekkin.tervetu loa takaisin

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:25.03.2024 kello on 10:18
    • Luonnonmaa, Naantali
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #819 : 19.04.2011 kello on 21:45 »
    Terve!

    Kuntoutumista toivotellaan täältäkin. Kevät on siitä hyvää aikaa, että jotenkin tsemppiä on ehkä enempi liikkeellä kuin esim. loka- marraskuussa.

    T: Erja ja Kare

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #820 : 19.04.2011 kello on 22:54 »
    Kuten varmaan moni jo huomannutkin niin meikä ollut pois saitilta jo pitemmän aikaa. Tämä johtunee lähinnä siitä että olen ollut Tyks:issä jo 5 viikkoa, josko nyt pääsis lähemmäs omaa kylää eli Säkylän terkarille makailemaan. Tosin ollaan tässä ihan oikeasti olltu ja ollaan vieläkin vähän tai oikeastaan aika huonossa kunnossa, mutta jos vaikka kesäksi pääsis liikenteeseen. Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekin.

     >:( >:( >:( ;D ;D ;D ;D ;D :o ???

    paranemista sinulle ja toivotavasti pääset piankin sinne lähemmäksi kotipaikkaasi ... ja sieltä sitten kotiin toipumaan .... itse olin joskus kans kalustoa siel tyksis ja tiedän, ettei missään muualla parane kuntoon  ,niin  kuin omassa kodissa ...tai niin ainakin itse koin sen parantumiseni tapahtuvan täällä kotonani , mut toki , kun on oikein huonos kunnos on hyvä , et apukin oli lähellä silloin ja tyksis on ensiluokkaista hoitoa... ainakin itse sain , jotta eiköhän vain he siellä sinutkin kuntoon saa  ...mut pikaista toipumista sinulle nyt vielä toivottelen ..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #821 : 19.04.2011 kello on 23:02 »
    Kuten varmaan moni jo huomannutkin niin meikä ollut pois saitilta jo pitemmän aikaa. Tämä johtunee lähinnä siitä että olen ollut Tyks:issä jo 5 viikkoa, josko nyt pääsis lähemmäs omaa kylää eli Säkylän terkarille makailemaan. Tosin ollaan tässä ihan oikeasti olltu ja ollaan vieläkin vähän tai oikeastaan aika huonossa kunnossa, mutta jos vaikka kesäksi pääsis liikenteeseen. Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekin.

     >:( >:( >:( ;D ;D ;D ;D ;D :o ???

    Koitahan nyt toipua kunnolla, että pääset myös Keuruun treffeille 27-29.5. Paikka on varattu sinulle samasta paikasta kuin viimeksi.

    Terkkuja molemmille!!!!!

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.06.2011 kello on 14:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #822 : 20.04.2011 kello on 07:17 »
    Koitahan nyt toipua kunnolla, että pääset myös Keuruun treffeille 27-29.5. Paikka on varattu sinulle samasta paikasta kuin viimeksi.

    Terkkuja molemmille!!!!!

    Tämä voi kyllä pakosta jäädä väliin, mutta katsellaan :o

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #823 : 20.04.2011 kello on 14:04 »
    Migreeni jyskyttää nupis & kirkkaat sahalaitaiset kuviot silmis välkkyvät ja lenssuakin pukkaa päälle...
    Mut eihän täält malta pois olla, pittää ainakin yrittää kerran päiväs käyä jutut tsekkaamas ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.06.2011 kello on 14:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #824 : 20.04.2011 kello on 15:47 »
    Tämä voi kyllä pakosta jäädä väliin, mutta katsellaan :o

    Tilanne hallinnassa 8), huomenna Säkylän TK:hon niin on melkein kotona.
    PS. Tukka ja pipo on vitsi ;D Täytyy hullutella tai menee järki ;)
    « Viimeksi muokattu: 20.04.2011 kello on 20:51 »