rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 598661 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #690 : 30.03.2011 kello on 08:28 »
    Täällä Kiviniemessä kun aamulla lehteä hain, oli jälleen kerran uudet koiranpaskat portinpielessä. Juu ja pakkasta nytkin sen -17 ja ne jätökset käyn päivemmällä heivaamassa lapiolla raviin ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #691 : 30.03.2011 kello on 09:04 »
    On se hyvä että näin keväällä sataa välillä hieman lunta, peittyy likainen lumi koiran paskoineen. Sitten kun ilma lämpenee, niin annetaan kevään ja kesän tulla romahuttamalla.  :D
     
     P.S. Jos kevään hitaasti tulo on ainuita murheita, niin hyvä niin.  :)
    jos mä nyt laitaisin murhelistan tänne niin luulen , et tän sivuston kapasiteetti ei riitäis , mut ne murheet jotka minulla on ovat sellaisia joille ei tällä hetkellä yksin kertaisesti voi itse tehdä mitään , jot on helpompaa rutista tuost niist kaikkein pienenmist, kuin sääst .. niin ne suuret murheetkin jää edes siks aikaa taka-allalle ...
    ja taas ol -6 pakasta ja maisema kuin joulukortist ... lunta satoi taas eilen ja tais sataa yölkin .. en nähnyt , joku kun oli sammuttanut kaik pihavalot ja ulkon ol niin pimiää , ettei näkynyt illal tai yöl muuta ku mustaa mustaa ... mut nyt tykkäisin katsoa ulos paljon mieluummin , jos maisemat ois kuin pääsiäiskortista :) ... ps. oikke kaunista ja ihanaa pikkujlauantait .. ja annetaan murheil tossua .. ja toivotaan , et ens kesä ei ny kuitenkaan ois 40+ SIITÄKÄÄN  en tykkäis.. mut taas olen löytänyt pihastamme ison pläntin sulaa , jot itse kyl olen tuon keväänkin suhteen loppuen lopux positiivinen .. uskoks   ??? 8) 8) 8) :)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #692 : 30.03.2011 kello on 09:10 »
    Olipaha iltasella sakia keli ko Siikaniemest kotio ajelin, välillä pit ajjaa iha kävelyvauhtia ko tietä ei pyryltä erottannu. Ny paistaa arska, ja lämpöö (siis pakkasta) varjos -5, pittää kopata kamera völjyy ja lähtee silmiäsä kiprailommaa pihalle ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:22
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #693 : 30.03.2011 kello on 10:31 »
    Saikulla ollaan ainakin tämä päivä,on taas tuolla kantapäässä sellainen kipeä patti ettei kärsi kävellä >:(.Eipä nuo lekurit tunnu tietävän mikä se on,yksi sanoo nivelpussin tulehtuneen,toinen sanoo siellä pöpön olevan,ja eilen kolmas sanoi suoraan ettei hän tiedä mikä tuo on ???.Kortisoonia laitettiin nytkin,ainakin eka kerralla se auttoi.Kenkiä on vaihdettu ja kaikenmaailman poppakonsteja kokeiltu,mutta näin taas kävi :P.No kaikesta huolimatta peruspositivisella mielellä mennään eteenpäin,eihän tässä onneksi ole edes teho-osastolla tarvinnu käydä ;D ;D.Vaikuttais sääennustuksien perusteella että kevään tulo olis kiihtymässä :D :D :D.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #694 : 30.03.2011 kello on 11:18 »
    Hyvää kuuluu, varjon puolella lämpö vielä nollassa, mutta auringon puolella mittarissa +9,4 astetta. Arska paistaa pilvettömältä taivaalta ja valtakunnassa kaikki hyvin.

    Ei velkaa, ei nälkää eikä mikään paikka ole kipeä! Siis asiat vallan mukavasti. :D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #695 : 30.03.2011 kello on 11:32 »


    Ei velkaa, ei nälkää eikä mikään paikka ole kipeä! Siis asiat vallan mukavasti. :D
    Velkaa perkeleesti, kaik paikat..varsinkin solisluun törröttämisen takia vasen yläselän hartialihas perkeleen kipee ollu jo mont(kuukauden) päivää..päätäki särkee, jalatki on jotenki kippeet....Muute on iha kaik ookoo  ::) ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #696 : 30.03.2011 kello on 12:29 »
    Velkaa perkeleesti, kaik paikat..varsinkin solisluun törröttämisen takia vasen yläselän hartialihas perkeleen kipee ollu jo mont(kuukauden) päivää..päätäki särkee, jalatki on jotenki kippeet....Muute on iha kaik ookoo  ::) ;D

    niin et vippe ei sul sit kurjuut kummempaa kuulu ... nyt hopihopi lekurin pallil ... tää ainakin lähtee puunaakuuraa tuot saunamökkii kesäkuntoon , kun kert ollaa kesäajas  :D :D :D :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #697 : 30.03.2011 kello on 12:39 »
    Velkaa perkeleesti, kaik paikat..varsinkin solisluun törröttämisen takia vasen yläselän hartialihas perkeleen kipee ollu jo mont(kuukauden) päivää..päätäki särkee, jalatki on jotenki kippeet....Muute on iha kaik ookoo  ::) ;D

    Ei naurata vaik naurattaakin toi vasen solisluu kun mullakin se v...tuilee ja varsinkin kun ilmat sahaa eestaas. Nyt tää ilmapuntari tossa vasemmassa hartiassa vois jo pikku hiljaa lopettaa toimintansa ;D ;D ;D

    Pitäisköhän mennä johonkin korjausleikkaukseen,- se kun luutui päällekkäin toisiinsa nähden, tai luutuiko edes ollenkaan??? Mut kipiä se aika ajoin on! Mä kun painoin sen ite paikoilleen ja jatkoin opettamista pokkana ilman saikkua.... tässäkös se palkinto sitten on???

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:38
    • Kulkija
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #698 : 30.03.2011 kello on 12:49 »
    Kuuluu yskimistä, tosin vähempi kuin eilen, kun nyt on lääkitys käytössä.

    Velkaa on, vaan hyvään tarkoitukseen. Sen verran vähän omassa piikissä kuitenkin, ettei sillä Kalliosta yksiötä saisi. ;D

    Sääkin on parempi, muttei tarpeeksi.  >:(

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #699 : 30.03.2011 kello on 12:58 »
    Joo tuohon velkapuoleen täytyy kans kommentoida ettei ole sellaista enään enkä heppoisin perustein enään hommaakkaan! Sääliksi vaan käy nää uusperhet jotka eivät tajua asuntojen/talojen hinnoista mitään ja ylivelkaantuvat nopsasti....huono kehitys!

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:27
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #700 : 30.03.2011 kello on 19:02 »
    Kun olin intissä, koko ajan olin velkaa armeija kavereilleni. Velka ja minä emme sovi yhteen. Intin jälkeen (40 vuotta) ei ole ollut velkaa.      ...Eikä tule... :D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
    • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #701 : 30.03.2011 kello on 19:21 »
    Velka on ihan hyvää rahaa. Mutta pitää muistaa, että ei sitä saa ottaa niinpaljoa kun pankit atais. Pitää itse tietää raja ja ottaa vaan senverran, että sen kanssa pysyy elämään lamankin yli.
    Huolettomammin kyllä olis pystys elämään jos ei olis velkaa ollut painolastina.
    Minulla ei kyllä olisi mitään jos en aikanani olisi uskaltanut ottaa velkaa.

    Tiedän muutaman joka on jotakin isompaa ostanut niin sanoo, että en minä siihen velkaa ottanut, mutta unohtavat sen tuoda julki, että ovat saaneet huomattavan perinnön tai useita.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:27
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #702 : 30.03.2011 kello on 20:02 »
    Joo, ei ole tullut perintöjäkään, joten ei ole suurempaa saanut ostettua. Mutta ei hätää, terveyttä on, elämän arvot kunnossa, lapset on maailmalla ja lapsenlapset on saaneet hyvät lähtökohdat tulevaisuuteen. :D 
               ...Ei muuta kun rämsytellään henkseleitä...

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #703 : 30.03.2011 kello on 20:32 »
    Velkaa on mullakin ollut, mutta kaikki on jo onneksi maksettu pois. Suurin oli asuntoon kohdistunut aikoinaan, kuten varmaan monella muullakin.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
    • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #704 : 30.03.2011 kello on 20:38 »
    Ensimmäiseen asuntoon minäkin velkaa otin, mutta tämän toisen maksoin käteisellä ;D Se on tämä vanha asuntovaunu ;D ;D