rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 587003 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #540 : 17.03.2011 kello on 06:26 »
Kahden viikon päästä muutto. Täytyy ruveta
vähitellen pakkaamaan.

Mutta ensi viikon loppuna vaunulla joka
tapauksessa. Jos vaikka nuotion tekis
ja ehkä makkaraa siinä kärventäis.

onko kauaskin muuttomatka ...? onnea uuteen kotiin joka tapauksessa ... on hyvä välillä muuttaakkin sit tulee sellanen totaalinen siivous kaikest roinast ... joka mun pitäs tehdä vaik en muutakkan siivot vaan ne roinat pois ...mut luopumisen tuskaa peläten en ol raaskinut tai jotain  :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #541 : 17.03.2011 kello on 07:08 »
Muutto on yksi rankimmista tapahtumisista elämässä ja stressaavimmista, ellei nyt sitten muuta opiskelijaboksista jenkkikassi selässään isompaan ja parempaan, mutta sitten kun on jo "juurtunut" ja kamaa kertynyt ja tunteet pelissä, niin huh huh!

Jos sellainen vielä joskus tulee eteen, niin otan kylmästi muuttomiehet hommiin ;) Rahat tiskiin ja ite orgin baariin! ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #542 : 17.03.2011 kello on 07:59 »
Muutto on yksi rankimmista tapahtumisista elämässä ja stressaavimmista, ellei nyt sitten muuta opiskelijaboksista jenkkikassi selässään isompaan ja parempaan, mutta sitten kun on jo "juurtunut" ja kamaa kertynyt ja tunteet pelissä, niin huh huh!

Jos sellainen vielä joskus tulee eteen, niin otan kylmästi muuttomiehet hommiin ;) Rahat tiskiin ja ite orgin baariin! ;D

Tuo on subjektiivista. Muutto on varmaan rankkaa, jos on ikänsä asunut yhdessä paikassa. Meillä lapsuudenkodissa muutettiin kerran kahdessa vuodessa, joten siitä tuli miltei rutiinia, henkilökohtaisesti en siis osaa pitää muuttoa erityisen raskaana asiana!

Uusi paikka voi olla myös raikastava kokemus, pääsee paljosta vanhasta painolastista eroon ja voi aloittaa monia asioita puhtaalta pöydältä ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.06.2016 kello on 21:49
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #543 : 17.03.2011 kello on 09:39 »
Kaikkein kauhein muutto on ollut muutto sinkkuboxista (120m2 rintamamiestalo) rakentamisen aikaiseen vuokrakämppään. Se oli ison itkun paikka... en tiedä niinkään itse muuton vuoksi, vaan sen vuoksi että se talo oli MUN ja vain MUN. Koti isolla koolla.

Talo jäi "sukuun" ja on kokenut niin isoja remppoja, ettei se tunnu enää kodilta...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #544 : 17.03.2011 kello on 11:43 »
nyt on hiukkase täs kropas käynnistys vaikeuksii , jos sais vaiks noin telepaattisest virtaa tähän patteriin   :'(..niin sais ruhonsa liikkeelle  ???... pitäis siivota ja jo pölyhuiskun/ rättin näkeminen pistää jalat velliks ja pitää vaan istua  ???... kiitän syvään niiaten , etukäteen kiitoksia kiitos  :-*... nyt oottelen , jos vaik tulis tuplavirtaa  :D :) :) :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #545 : 17.03.2011 kello on 13:12 »
nyt on hiukkase täs kropas käynnistys vaikeuksii , jos sais vaiks noin telepaattisest virtaa tähän patteriin   :'(..niin sais ruhonsa liikkeelle  ???... pitäis siivota ja jo pölyhuiskun/ rättin näkeminen pistää jalat velliks ja pitää vaan istua  ???... kiitän syvään niiaten , etukäteen kiitoksia kiitos  :-*... nyt oottelen , jos vaik tulis tuplavirtaa  :D :) :) :)
  Hengähän välillä,kyllä se siitä !!  ;D ;D ;D
 

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
  • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #546 : 17.03.2011 kello on 14:09 »
Kun oliskin vielä virkeä kuin pieni vasikka ;D Toiset nousee jo 5 - 10 minutin ikäisinä seisomaan ja hakee tissiä.

Eilen kun syntyi yksi vasikka niin kohta oli kieli putkella ja kiersi emää, valtava lutkutus vaan kuulu ja vihdoin tissikin osu suuhun.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #547 : 17.03.2011 kello on 14:48 »
Tuo on subjektiivista. Muutto on varmaan rankkaa, jos on ikänsä asunut yhdessä paikassa. Meillä lapsuudenkodissa muutettiin kerran kahdessa vuodessa, joten siitä tuli miltei rutiinia, henkilökohtaisesti en siis osaa pitää muuttoa erityisen raskaana asiana!

Uusi paikka voi olla myös raikastava kokemus, pääsee paljosta vanhasta painolastista eroon ja voi aloittaa monia asioita puhtaalta pöydältä ;)

Mä oon muuttannu vuoden 1998 jälkeen 10 krt ja asunu ½v autossaki....alkaa olla jo jonkinalinen rutiini juttu toi muuttaminen, mut siltiki seuraavan kerran otan muuttofirman hommiin säästyy selekä

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #548 : 17.03.2011 kello on 14:54 »
1989-2006 tuli muuteltua paljon, vielä pääosin kaupungista toiseen. Vaan eiköhän tuo nyt riitä, ainakin siihen asti, kun joskus kaukaisessa tulevaisuudessa eläkkeelle jää ja häätyy hommata se esteetön "palveluasunto" hyvissä ajoin. Matkailuautopaikka pitää olla oven edessä.  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.06.2016 kello on 21:49
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #549 : 17.03.2011 kello on 15:10 »
Ihania vasikoita!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #550 : 17.03.2011 kello on 17:22 »
Ihania vasikoita!

samaa mieltä ... tuollaisen ottaisin meitinkin  mettiin, mut jos se pysyiskin noin pienenä ... ei varmaankaan mene kauaa , kun jo on elopainoo sirot 500kg ...eikä olekkan enään niin suloinen ...tai mä ainakin yrittäisin kiertää hiljaa ja kaukaa ..  ;D

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #551 : 17.03.2011 kello on 17:27 »
    samaa mieltä ... tuollaisen ottaisin meitinkin  mettiin, mut jos se pysyiskin noin pienenä ... ei varmaankaan mene kauaa , kun jo on elopainoo sirot 500kg ...eikä olekkan enään niin suloinen ...tai mä ainakin yrittäisin kiertää hiljaa ja kaukaa ..  ;D

    Eikös se sitten 500 kilosena olisi herkullisimmillaan. :D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:20.01.2021 kello on 19:00
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #552 : 17.03.2011 kello on 17:52 »
    Kun oliskin vielä virkeä kuin pieni vasikka ;D Toiset nousee jo 5 - 10 minutin ikäisinä seisomaan ja hakee tissiä.

    Eilen kun syntyi yksi vasikka niin kohta oli kieli putkella ja kiersi emää, valtava lutkutus vaan kuulu ja vihdoin tissikin osu suuhun.

    Onkos sonni vasikoita,? ainakin näyttäs siltä.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
    • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #553 : 17.03.2011 kello on 18:12 »
    Onkos sonni vasikoita,? ainakin näyttäs siltä.

    Kyllä on molemmat sonneja.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
    • 1299XX
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #554 : 17.03.2011 kello on 23:50 »
    Kaikki kunnia mun rakkaalle miehelle :-*, mutta voi tätä ilon päivää...

    Mun läppäri on elvytetty  :D Tää toimii!!! (ainakin toistaiseksi...)