Sivuja:
Toiminto
  • #541 kirjoittanut sipu 17 Mar 2011
  • Kahden viikon päästä muutto. Täytyy ruveta
    vähitellen pakkaamaan.

    Mutta ensi viikon loppuna vaunulla joka
    tapauksessa. Jos vaikka nuotion tekis
    ja ehkä makkaraa siinä kärventäis.

    onko kauaskin muuttomatka ...? onnea uuteen kotiin joka tapauksessa ... on hyvä välillä muuttaakkin sit tulee sellanen totaalinen siivous kaikest roinast ... joka mun pitäs tehdä vaik en muutakkan siivot vaan ne roinat pois ...mut luopumisen tuskaa peläten en ol raaskinut tai jotain  :D
  • #542 kirjoittanut migel 17 Mar 2011
  • Muutto on yksi rankimmista tapahtumisista elämässä ja stressaavimmista, ellei nyt sitten muuta opiskelijaboksista jenkkikassi selässään isompaan ja parempaan, mutta sitten kun on jo "juurtunut" ja kamaa kertynyt ja tunteet pelissä, niin huh huh!

    Jos sellainen vielä joskus tulee eteen, niin otan kylmästi muuttomiehet hommiin ;) Rahat tiskiin ja ite orgin baariin! ;D
  • #543 kirjoittanut iso-juuso 17 Mar 2011
  • Muutto on yksi rankimmista tapahtumisista elämässä ja stressaavimmista, ellei nyt sitten muuta opiskelijaboksista jenkkikassi selässään isompaan ja parempaan, mutta sitten kun on jo "juurtunut" ja kamaa kertynyt ja tunteet pelissä, niin huh huh!

    Jos sellainen vielä joskus tulee eteen, niin otan kylmästi muuttomiehet hommiin ;) Rahat tiskiin ja ite orgin baariin! ;D

    Tuo on subjektiivista. Muutto on varmaan rankkaa, jos on ikänsä asunut yhdessä paikassa. Meillä lapsuudenkodissa muutettiin kerran kahdessa vuodessa, joten siitä tuli miltei rutiinia, henkilökohtaisesti en siis osaa pitää muuttoa erityisen raskaana asiana!

    Uusi paikka voi olla myös raikastava kokemus, pääsee paljosta vanhasta painolastista eroon ja voi aloittaa monia asioita puhtaalta pöydältä ;)
  • #544 kirjoittanut moon 17 Mar 2011
  • Kaikkein kauhein muutto on ollut muutto sinkkuboxista (120m2 rintamamiestalo) rakentamisen aikaiseen vuokrakämppään. Se oli ison itkun paikka... en tiedä niinkään itse muuton vuoksi, vaan sen vuoksi että se talo oli MUN ja vain MUN. Koti isolla koolla.

    Talo jäi "sukuun" ja on kokenut niin isoja remppoja, ettei se tunnu enää kodilta...
  • #545 kirjoittanut sipu 17 Mar 2011
  • nyt on hiukkase täs kropas käynnistys vaikeuksii , jos sais vaiks noin telepaattisest virtaa tähän patteriin   :'(..niin sais ruhonsa liikkeelle  ???... pitäis siivota ja jo pölyhuiskun/ rättin näkeminen pistää jalat velliks ja pitää vaan istua  ???... kiitän syvään niiaten , etukäteen kiitoksia kiitos  :-*... nyt oottelen , jos vaik tulis tuplavirtaa  :D :) :) :)
  • #546 kirjoittanut perho-ukko 17 Mar 2011
  • nyt on hiukkase täs kropas käynnistys vaikeuksii , jos sais vaiks noin telepaattisest virtaa tähän patteriin   :'(..niin sais ruhonsa liikkeelle  ???... pitäis siivota ja jo pölyhuiskun/ rättin näkeminen pistää jalat velliks ja pitää vaan istua  ???... kiitän syvään niiaten , etukäteen kiitoksia kiitos  :-*... nyt oottelen , jos vaik tulis tuplavirtaa  :D :) :) :)
      Hengähän välillä,kyllä se siitä !!  ;D ;D ;D
     
  • #547 kirjoittanut joo o 17 Mar 2011
  • Kun oliskin vielä virkeä kuin pieni vasikka ;D Toiset nousee jo 5 - 10 minutin ikäisinä seisomaan ja hakee tissiä.

    Eilen kun syntyi yksi vasikka niin kohta oli kieli putkella ja kiersi emää, valtava lutkutus vaan kuulu ja vihdoin tissikin osu suuhun.
  • #548 kirjoittanut Duster 17 Mar 2011
  • Tuo on subjektiivista. Muutto on varmaan rankkaa, jos on ikänsä asunut yhdessä paikassa. Meillä lapsuudenkodissa muutettiin kerran kahdessa vuodessa, joten siitä tuli miltei rutiinia, henkilökohtaisesti en siis osaa pitää muuttoa erityisen raskaana asiana!

    Uusi paikka voi olla myös raikastava kokemus, pääsee paljosta vanhasta painolastista eroon ja voi aloittaa monia asioita puhtaalta pöydältä ;)

    Mä oon muuttannu vuoden 1998 jälkeen 10 krt ja asunu ½v autossaki....alkaa olla jo jonkinalinen rutiini juttu toi muuttaminen, mut siltiki seuraavan kerran otan muuttofirman hommiin säästyy selekä
  • #549 kirjoittanut Alan 17 Mar 2011
  • 1989-2006 tuli muuteltua paljon, vielä pääosin kaupungista toiseen. Vaan eiköhän tuo nyt riitä, ainakin siihen asti, kun joskus kaukaisessa tulevaisuudessa eläkkeelle jää ja häätyy hommata se esteetön "palveluasunto" hyvissä ajoin. Matkailuautopaikka pitää olla oven edessä.  ;D
  • #550 kirjoittanut moon 17 Mar 2011
  • Ihania vasikoita!
  • #551 kirjoittanut sipu 17 Mar 2011
  • Ihania vasikoita!

    samaa mieltä ... tuollaisen ottaisin meitinkin  mettiin, mut jos se pysyiskin noin pienenä ... ei varmaankaan mene kauaa , kun jo on elopainoo sirot 500kg ...eikä olekkan enään niin suloinen ...tai mä ainakin yrittäisin kiertää hiljaa ja kaukaa ..  ;D
  • #552 kirjoittanut vesako 17 Mar 2011
  • samaa mieltä ... tuollaisen ottaisin meitinkin  mettiin, mut jos se pysyiskin noin pienenä ... ei varmaankaan mene kauaa , kun jo on elopainoo sirot 500kg ...eikä olekkan enään niin suloinen ...tai mä ainakin yrittäisin kiertää hiljaa ja kaukaa ..  ;D

    Eikös se sitten 500 kilosena olisi herkullisimmillaan. :D
  • #553 kirjoittanut AV64 17 Mar 2011
  • Kun oliskin vielä virkeä kuin pieni vasikka ;D Toiset nousee jo 5 - 10 minutin ikäisinä seisomaan ja hakee tissiä.

    Eilen kun syntyi yksi vasikka niin kohta oli kieli putkella ja kiersi emää, valtava lutkutus vaan kuulu ja vihdoin tissikin osu suuhun.

    Onkos sonni vasikoita,? ainakin näyttäs siltä.
  • #554 kirjoittanut joo o 17 Mar 2011
  • Onkos sonni vasikoita,? ainakin näyttäs siltä.

    Kyllä on molemmat sonneja.
  • #555 kirjoittanut Ipsu 17 Mar 2011
  • Kaikki kunnia mun rakkaalle miehelle :-*, mutta voi tätä ilon päivää...

    Mun läppäri on elvytetty  :D Tää toimii!!! (ainakin toistaiseksi...)
Sivuja:
Toiminto