Tänään oli Saamelaisten kansallispäivä. Jos se olisi myös liputus päivä ja jos olisi tanko, olisin liputtanut. Sitten kun on Ruotsalaisuuden liputuspäivä ja olisi tanko. Varmaankin liputus unehtuisi.
Tänään oli Saamelaisten kansallispäivä. Jos se olisi myös liputus päivä ja jos olisi tanko, olisin liputtanut. Sitten kun on Ruotsalaisuuden liputuspäivä ja olisi tanko. Varmaankin liputus unehtuisi.
saatiin ruåttalaisilta ystäviltämme kyseisen maan lippu ja oisit sen saanut siihen silloin sitten liehumaan jos sul olis ollut se salko
Täällä oli tänään ihan virallinen... Tosin mulla ei oo tankoa, eikä Saamen lippua.
Tuli vakuutusyhtiöltä peukalonhangallinen kirjeitä, joissa kaikissa oli sama tiedote, että vakuutusehdot ovat puuttuneet laskustanne... Laskut olivat tulleet E-laskuina ja toimittajalla oli ollut joku häiriö järjestelmässä. Olisi riittänyt yksi kirje tai yksi viesti sähköpostilla. Näittenkin kirjeitten kulut ovat vakuutusmaksuissa, vaikka eivät näy.
Noista öljyistä en tiiä.....olen kalalle niin voimakkaasti allerginen, että pelkkä paistokäry saa astmakohtauksen päälle ja jos kosken kalaan paljainkäsin alkavat limakalvot turpoamaan ja hengitys vinkumaan
Noista öljyistä en tiiä.....olen kalalle niin voimakkaasti allerginen, että pelkkä paistokäry saa astmakohtauksen päälle ja jos kosken kalaan paljainkäsin alkavat limakalvot turpoamaan ja hengitys vinkumaan
Ei ole pakko ottaa omegoita kalaöljystä..myös kylmäpuristetut kasviöljyt ovat tosi hyviä!
Kaikkien kaveri Sr.
Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis