Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (196/1276) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 10.05.2011     kello on 21:35 ---onkelmia tuppaa olemaan.. En tiiä ostin autoon ulommat halppis vetonivelet, ei kestänyt, kuin vähän aikaa ja rupesi rattia nykimään. Nyt juuri asensin uudet löbröt rasvat sisälle ja molemmat vetarit paikoilleen sievästi naputtaen rekyyli vasaralla. Kuinka ollakkaan toinen nivel takkuaa tietyssä kohdin, kun keskeltä rupeaa sivulle väänättämään. Mitä kumman ongelma pesäke se minä oon ja mitä tuli väärin tehtyä?  >:(

--- Lainaus päättyy ---

ite ostin kerran 2 niveltä, toinen takkuili ja tarkemmassa vertailussa toinen nivel oli kasattu väärin.(oikeassa kapea ja leveä osa kohakkain kuula välissä). Oli ylläri niin mulle kuin myyjällekkin.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 11.05.2011     kello on 20:41 ---ite ostin kerran 2 niveltä, toinen takkuili ja tarkemmassa vertailussa toinen nivel oli kasattu väärin.(oikeassa kapea ja leveä osa kohakkain kuula välissä). Oli ylläri niin mulle kuin myyjällekkin.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt sain uudet nivelet, kuinka ollakkaan sekin takkuaa, sano maahantuoja tökkää paikoilleen ja ihmetellään sitten. No tökkäsin paikoilleen sievästi käärmettä matkien tietä pitkin vähän aikaa ja ratti linkuu vähän aikaa ympyrää ja toiseen suuntaan. Voimaakkaammin ympyräistä ja ruti ruti molemmin puolin, sitten se loppu. Pitänee kokeilla vähän aikaa vielä nuita niveliä. Jotain positiivistä ei nypyttänyt rattia enää.  :D

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 11.05.2011     kello on 19:10 ---Puun väristä päätellen mittausvirhe.

--- Lainaus päättyy ---
Onneksi on vain ilman kosteusmittari :)

hartsakoski:
Kun muurataan ns.teltassa ilman kosteus on todella korkealla.Onhan laastiin sitoutuneena melkoinen määrä vettä.Tuuletus on tarpeen että kuivuminen pääsee vauhtiin.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 12.05.2011     kello on 15:45 ---Onneksi on vain ilman kosteusmittari :)

--- Lainaus päättyy ---

Sori, jäi huomaamatta toi sana " teltassa ". :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View