Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (194/1276) > >>

jip59:
Viljat on kylvetty.
Tosin se vaatii viimeviikolla töiden (klo 18) jälkeen puoleen yöhön äestyshommia.
Mutta kun lauantaina teki 14 tunnin päivän ja tänään äitienpäivänä 13 tuntia niin homma oli pulkas. Tai no joo... jos huomenna töiden jälkeen noin 6 tuntia jyräis niin sitten vois sanoa että kellä vielä on kylvöhommat kesken.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 -  6.05.2011     kello on 18:40 ---Jaa, että mitä kuuluu?

V***ttaa, likka pisti tietsikastani sähköt pois kesken päivityksen, ja nyt ei kone lähde toimimaan >:( >:( >:(

Pitää yrittää korjata tuo ettei kaikkea tarvitse asentaa uudestan, tulee pitkä ilta... >:(

--- Lainaus päättyy ---

No niin, kone vörkkii taas :D
Eikä menny kuin kaksi iltaa puuhastellessa, kun ei meinannut saada kovalevyä pois read-only tilasta...

JPVäisänen:
Tästä se lähtee :)..siis piipun muuraus. Palomuuri tehtiin eilen.

-------:
onkelmia tuppaa olemaan.. En tiiä ostin autoon ulommat halppis vetonivelet, ei kestänyt, kuin vähän aikaa ja rupesi rattia nykimään. Nyt juuri asensin uudet löbröt rasvat sisälle ja molemmat vetarit paikoilleen sievästi naputtaen rekyyli vasaralla. Kuinka ollakkaan toinen nivel takkuaa tietyssä kohdin, kun keskeltä rupeaa sivulle väänättämään. Mitä kumman ongelma pesäke se minä oon ja mitä tuli väärin tehtyä?  >:(

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 10.05.2011     kello on 13:04 ---Tästä se lähtee :)..siis piipun muuraus. Palomuuri tehtiin eilen.

--- Lainaus päättyy ---

Olen kanssa muurannut yhden piipun. Sitten tuttu tarkastaja kävi katsomassa ja sanoi että muuten hyvä mutta pitää kaksi alimmaista tiilikertaa vaihtaa ???                 ;D  ;D  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View