Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (192/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  6.05.2011     kello on 20:32 ---Terveisiä Strömmasta! Hiukan alkaa tuo talvi hellittämään otettaan ja niin on jo aikakin!

Kova työtaakka alkaa hellittämään ja kesän metkut alkaa olla mielessä! Onneksi sain 8 viikkoa lommoo niin kerkii tekeen omat projektit alta pois!!!! Hyvää kevättä/alkukesää kaikille!

En ole pitkään aikaan kerennyt lukemaan pajstaa! Onko jotain tärkeää päivitettävää vai onko kaikki ok?!

t migel

--- Lainaus päättyy ---

kiitoksia mikueli toivotuksista , kuin sinulle myöskin kaikkee kivaa ja hauskaa ..  :D :D :D :D niin juu ja Keuruuhan  on seuraava hauskan ja lystin pitopaikka  :D :D :D :D

untuvikko:
 >:( Joku kehuskeli 8 VIIKOn kesälomasta... mulla kokonaista 8 PÄIVÄÄ! Tasan ei käy onnenlahjat.... mut olkoon, olenhan mä kuitenkin saanut vakituisen työn, ja opiskelut lähihoitajaksi loppusuoralla, ainakin kesän jälkeen  ;D Ja ensivuonna on sitten enemmän lomapäiviä minullakin  ::)

Outokummussa majaillaan kaverin pihassa, isäntä tekee remppaa lämppärille. TÄytyy asentaa trumavent teb-puhallin, kun sitä ei saa mikä siinä alunperin oli.

Viime yö meni sisätilan lämppärin voimin, ja käsittämätöntä, TÄMÄ MAMMA paleli, kun muut tarkeni hyvin.

Juuri ehdotin miehelle Keuruuta, josko kokeilisin saada vapaaksi viikonloppua....  ::)  ei saanut suosiollista vastausta vielä  ::)

Duster:
Kierreltii kattelemas mattoo auton laattialle.....löyt y sopiva, mut unohettii ottaa lähtiessä mitta minkä mittainen tarvitaan, joten osto sit myöhemmin ;)

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko -  7.05.2011     kello on 16:39 --- >:( Joku kehuskeli 8 VIIKOn kesälomasta... mulla kokonaista 8 PÄIVÄÄ! Tasan ei käy onnenlahjat.... mut olkoon, olenhan mä kuitenkin saanut vakituisen työn, ja opiskelut lähihoitajaksi loppusuoralla, ainakin kesän jälkeen  ;D Ja ensivuonna on sitten enemmän lomapäiviä minullakin  ::)

--- Lainaus päättyy ---

mulla tuli täyteen 23v samalla työnantajalla ja silti vain 4vko kesäloma ja sekin 2 osassa.

Rölli:
kesä loma? kuulostaa tutulta oon joskus kuullu... taitaa olla parikyt vuotta aikaa viimesestä semmosesta... ollu välill yrittäjänä ja keikka hommis... aina keikan jälkeen maksavat lomat pois ni ei pääse kertymään....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View