Sivuja:
Toiminto
  • #946 kirjoittanut ihaa 06 May 2011
  • Iisalmi. Ja matka taittuu  ;D

    Lienette sitten tulleet vastaan ja varmaan ollaan moikattukin, nyt ollaan Kuortissa, tien päällä vajaat 5 tuntia.
  • #947 kirjoittanut Weicco 06 May 2011
  • Saavuttiin taas tänne kultahiekka caravaniin. Saunaan pitäisi lähtee pian, vaan ensin jos muutaman Pirkan nappaisi ;)
  • #948 kirjoittanut ose 06 May 2011
  • Missäs se kultahiekka sijaitseekaan, niitä on kait ueampia ;) ;)
  • #949 kirjoittanut vesako 06 May 2011
  • Jaa, että mitä kuuluu?

    V***ttaa, likka pisti tietsikastani sähköt pois kesken päivityksen, ja nyt ei kone lähde toimimaan >:( >:( >:(

    Pitää yrittää korjata tuo ettei kaikkea tarvitse asentaa uudestan, tulee pitkä ilta... >:(

    Aikoinaan tuolla Itävallassa vuokraemäntä
    totesi patterin jäädyttyä ja haljettua, että
    elämässä on ylämäkiä ja alamäkiä. ;)
  • #950 kirjoittanut migel 06 May 2011
  • Terveisiä Strömmasta! Hiukan alkaa tuo talvi hellittämään otettaan ja niin on jo aikakin!

    Kova työtaakka alkaa hellittämään ja kesän metkut alkaa olla mielessä! Onneksi sain 8 viikkoa lommoo niin kerkii tekeen omat projektit alta pois!!!! Hyvää kevättä/alkukesää kaikille!

    En ole pitkään aikaan kerennyt lukemaan pajstaa! Onko jotain tärkeää päivitettävää vai onko kaikki ok?!

                                             t migel
  • #951 kirjoittanut Dorotea 06 May 2011
  • Keuruun treffit!! :D
  • #952 kirjoittanut Weicco 06 May 2011
  • Missäs se kultahiekka sijaitseekaan, niitä on kait ueampia ;) ;)


    Tää on täällä nummi pusulassa
  • #953 kirjoittanut mjo33400 06 May 2011
  • Terveisiä Strömmasta! Hiukan alkaa tuo talvi hellittämään otettaan ja niin on jo aikakin!

    Kova työtaakka alkaa hellittämään ja kesän metkut alkaa olla mielessä! Onneksi sain 8 viikkoa lommoo niin kerkii tekeen omat projektit alta pois!!!! Hyvää kevättä/alkukesää kaikille!

    En ole pitkään aikaan kerennyt lukemaan pajstaa! Onko jotain tärkeää päivitettävää vai onko kaikki ok?!

                                             t migel

    Kaikki on OK! ;) Paitsi olen unohtanut lähettä sinulle sen kattoluukun. :-[
  • #954 kirjoittanut ose 06 May 2011
  • Ei mee ihan putkeen, eilen illalla otin pöytäkoneeseen asennuksen uusiksi ja unohin laittaa virusohjelman ja nyt siihen pyrähti malware, no nyt on virusohjelma...
  • #955 kirjoittanut migel 07 May 2011
  • Kaikki on OK! ;) Paitsi olen unohtanut lähettä sinulle sen kattoluukun. :-[

    Morjens Mjo!

    Ei hätiä mitiä, mutta pikkuhiljaa alkaa olla kelit suosiollisia vaunuremppaankin! Hobbyn saan halliin tossa kesäkuulla ja koitan saada sen keulan siistittyä siitä! Elikkä kaasupullonkotelonl uukku saa meikkauksen ja maalaan keulan  vaikkapa samalla harmaalla jota kyljistäkin löytyy!
    Jos sen vetää ihan valkoiseksi, niin voi olla että vanhassa vaunussa se voi hieman kirkua!!! Ja kaikki nokipaska sun muut roiskeet näkyy heti! Elikkäs se mieto harmaa vois taata paremman lopputuloksen,,,

    Vanteet ja renkaat on vielä hakusessa, mutta taidan kallistua siihen Sinun valintaasi ja ostaa kolme uutta peltivannetta sen sinun ostamasi kavereiksi, niin voi olla siistein lopputulos siinäkin!!!

    Niitä Bemun hunajakennovanteita mustalla keskiöllä ja kirkkaalla offsetillä olen etsinyt, mutta en ole löytänyt järkevään hintaan ja ne mitä mulle on tarjottu niin sellaisia löytyy ojanpohjiltakin jos silmät auki pitää ;D ;D ;D.

    Keulan makkariin tulee uusi muovimatto ja seinät siitä venesisusta röpömatosta. Saa vaan olla tarkkana sitä leikatessa että tulee siisti. Vuodeongelmaa en ole vielä ratkaissut. Alkuun pelkkä patja tai sitten sellainen matala japsivuode???Hmmmmh

    Keväisiä tuulia Strömmasta t migel
  • #956 kirjoittanut sipu 07 May 2011
  • Terveisiä Strömmasta! Hiukan alkaa tuo talvi hellittämään otettaan ja niin on jo aikakin!

    Kova työtaakka alkaa hellittämään ja kesän metkut alkaa olla mielessä! Onneksi sain 8 viikkoa lommoo niin kerkii tekeen omat projektit alta pois!!!! Hyvää kevättä/alkukesää kaikille!

    En ole pitkään aikaan kerennyt lukemaan pajstaa! Onko jotain tärkeää päivitettävää vai onko kaikki ok?!

                                             t migel

    kiitoksia mikueli toivotuksista , kuin sinulle myöskin kaikkee kivaa ja hauskaa ..  :D :D :D :D niin juu ja Keuruuhan  on seuraava hauskan ja lystin pitopaikka  :D :D :D :D
  • #957 kirjoittanut untuvikko 07 May 2011
  •  >:( Joku kehuskeli 8 VIIKOn kesälomasta... mulla kokonaista 8 PÄIVÄÄ! Tasan ei käy onnenlahjat.... mut olkoon, olenhan mä kuitenkin saanut vakituisen työn, ja opiskelut lähihoitajaksi loppusuoralla, ainakin kesän jälkeen  ;D Ja ensivuonna on sitten enemmän lomapäiviä minullakin  ::)

    Outokummussa majaillaan kaverin pihassa, isäntä tekee remppaa lämppärille. TÄytyy asentaa trumavent teb-puhallin, kun sitä ei saa mikä siinä alunperin oli.

    Viime yö meni sisätilan lämppärin voimin, ja käsittämätöntä, TÄMÄ MAMMA paleli, kun muut tarkeni hyvin.

    Juuri ehdotin miehelle Keuruuta, josko kokeilisin saada vapaaksi viikonloppua....  ::)  ei saanut suosiollista vastausta vielä  ::)
  • #958 kirjoittanut Duster 07 May 2011
  • Kierreltii kattelemas mattoo auton laattialle.....löyt y sopiva, mut unohettii ottaa lähtiessä mitta minkä mittainen tarvitaan, joten osto sit myöhemmin ;)
  • #959 kirjoittanut 0yxxy0 07 May 2011
  • >:( Joku kehuskeli 8 VIIKOn kesälomasta... mulla kokonaista 8 PÄIVÄÄ! Tasan ei käy onnenlahjat.... mut olkoon, olenhan mä kuitenkin saanut vakituisen työn, ja opiskelut lähihoitajaksi loppusuoralla, ainakin kesän jälkeen  ;D Ja ensivuonna on sitten enemmän lomapäiviä minullakin  ::)


    mulla tuli täyteen 23v samalla työnantajalla ja silti vain 4vko kesäloma ja sekin 2 osassa.
  • #960 kirjoittanut Rölli 07 May 2011
  • kesä loma? kuulostaa tutulta oon joskus kuullu... taitaa olla parikyt vuotta aikaa viimesestä semmosesta... ollu välill yrittäjänä ja keikka hommis... aina keikan jälkeen maksavat lomat pois ni ei pääse kertymään....
Sivuja:
Toiminto