Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (162/1276) > >>

Turhan Höpöttäjä:
                                  Nyt passoo källistellä. Viimmeiset eurot ja sentit on revitty luonnon säilymiseksi. Sata metriä mökistä joka puolelle, omaa ikimetsää. Ei tule bemariin sijoittajat tekemään hakkuu raiskiota paskahuussin taakse. Melkein kaikki ovat jo ympäriltä hakanneet, mutta minun mökin ympärillä on vielä metsikköä, linnun laulella ja pöllön huhuilla.    ...Näillä mennään.    ...Elämä On... ::) :D

hartsakoski:
Viisaammat väittää että maata kannattaa ostaa,sitä kun ei kuulema enää tehdä!

Jushi69:
Pohojanmaan mökillä kuuntelemassa jäitten murtumista joesta ja asennellessa ledinauhaa ympäri möksää.Aurinkowerme iden akku näytti yli 13,5 volttia notta taitaa olla täynnä.
Kun ilta saapui niin katselin ledin antamaa valoa niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen.Kaikki 10 metriä meni jotka ostin mooveonmieheltä.
Seuraavaksi ostan vaunulle lisää ja isken kiinni.
Laittelen kuvia jahka pääsen nopeamman netin ääreen. :D
Maalla on kuitennii mukavaa...

sipu:
kyklläpä säikäytti joku hälytysääni täällä kotona , mut luulen , et se tais olla mun vanha puhelin joka alkoi huutamaan , mut kuka täällä on laittanut sen hälärin päälle , kun itse en ole eikä ukelikaan ? hyvä on ajoissa herätä niin ehtiipä sit ajoissa pyörälemään ja äänestään  .. huh pumppu pumppaa vieläkin ylimäärässii lyöntei niin pal peljästysin kyl  :o :o :o

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 17.04.2011     kello on 09:19 ---kyklläpä säikäytti joku hälytysääni täällä kotona , mut luulen , et se tais olla mun vanha puhelin joka alkoi huutamaan , mut kuka täällä on laittanut sen hälärin päälle , kun itse en ole eikä ukelikaan ? hyvä on ajoissa herätä niin ehtiipä sit ajoissa pyörälemään ja äänestään  .. huh pumppu pumppaa vieläkin ylimäärässii lyöntei niin pal peljästysin kyl  :o :o :o

--- Lainaus päättyy ---
Se on elämää ja ero..anteeksi elektroniikka semmoista!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View