Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
tapani pokkinen:
Täällä Kiviniemessä kun aamulla lehteä hain, oli jälleen kerran uudet koiranpaskat portinpielessä. Juu ja pakkasta nytkin sen -17 ja ne jätökset käyn päivemmällä heivaamassa lapiolla raviin ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.03.2011 kello on 08:21 ---On se hyvä että näin keväällä sataa välillä hieman lunta, peittyy likainen lumi koiran paskoineen. Sitten kun ilma lämpenee, niin annetaan kevään ja kesän tulla romahuttamalla. :D
P.S. Jos kevään hitaasti tulo on ainuita murheita, niin hyvä niin. :)
--- Lainaus päättyy ---
jos mä nyt laitaisin murhelistan tänne niin luulen , et tän sivuston kapasiteetti ei riitäis , mut ne murheet jotka minulla on ovat sellaisia joille ei tällä hetkellä yksin kertaisesti voi itse tehdä mitään , jot on helpompaa rutista tuost niist kaikkein pienenmist, kuin sääst .. niin ne suuret murheetkin jää edes siks aikaa taka-allalle ...
ja taas ol -6 pakasta ja maisema kuin joulukortist ... lunta satoi taas eilen ja tais sataa yölkin .. en nähnyt , joku kun oli sammuttanut kaik pihavalot ja ulkon ol niin pimiää , ettei näkynyt illal tai yöl muuta ku mustaa mustaa ... mut nyt tykkäisin katsoa ulos paljon mieluummin , jos maisemat ois kuin pääsiäiskortista :) ... ps. oikke kaunista ja ihanaa pikkujlauantait .. ja annetaan murheil tossua .. ja toivotaan , et ens kesä ei ny kuitenkaan ois 40+ SIITÄKÄÄN en tykkäis.. mut taas olen löytänyt pihastamme ison pläntin sulaa , jot itse kyl olen tuon keväänkin suhteen loppuen lopux positiivinen .. uskoks ??? 8) 8) 8) :)
Duster:
Olipaha iltasella sakia keli ko Siikaniemest kotio ajelin, välillä pit ajjaa iha kävelyvauhtia ko tietä ei pyryltä erottannu. Ny paistaa arska, ja lämpöö (siis pakkasta) varjos -5, pittää kopata kamera völjyy ja lähtee silmiäsä kiprailommaa pihalle ;)
hartsakoski:
Saikulla ollaan ainakin tämä päivä,on taas tuolla kantapäässä sellainen kipeä patti ettei kärsi kävellä >:(.Eipä nuo lekurit tunnu tietävän mikä se on,yksi sanoo nivelpussin tulehtuneen,toinen sanoo siellä pöpön olevan,ja eilen kolmas sanoi suoraan ettei hän tiedä mikä tuo on ???.Kortisoonia laitettiin nytkin,ainakin eka kerralla se auttoi.Kenkiä on vaihdettu ja kaikenmaailman poppakonsteja kokeiltu,mutta näin taas kävi :P.No kaikesta huolimatta peruspositivisella mielellä mennään eteenpäin,eihän tässä onneksi ole edes teho-osastolla tarvinnu käydä ;D ;D.Vaikuttais sääennustuksien perusteella että kevään tulo olis kiihtymässä :D :D :D.
Dorotea:
Hyvää kuuluu, varjon puolella lämpö vielä nollassa, mutta auringon puolella mittarissa +9,4 astetta. Arska paistaa pilvettömältä taivaalta ja valtakunnassa kaikki hyvin.
Ei velkaa, ei nälkää eikä mikään paikka ole kipeä! Siis asiat vallan mukavasti. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta