Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1271/1276) > >>

MatsOnni:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 13.07.2021     kello on 18:41 ---Mä ajoin eilen, oli rantakäärme pihalla jos lyhyt nurtsi pitäis sen pois pihalta. On mulla metrin halko varattuna sille jos vielä pihaan eksyy..

--- Lainaus päättyy ---

Miksi se hengiltä pitäisi saada?

"Rantakäärme on myrkytön ja ihmiselle ja kotieläimille täysin harmiton. Laji on Suomessa rauhoitettu,[4] joten sitä ei saa tappaa tai vahingoittaa. Rantakäärmeen ohjeellinen korvausarvo on 252 euroa."

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 13.07.2021     kello on 18:50 ---Miksi se hengiltä pitäisi saada?

"Rantakäärme on myrkytön ja ihmiselle ja kotieläimille täysin harmiton. Laji on Suomessa rauhoitettu,[4] joten sitä ei saa tappaa tai vahingoittaa. Rantakäärmeen ohjeellinen korvausarvo on 252 euroa."

--- Lainaus päättyy ---
pitää myyrät hiiret sun muut pienet haitta elukat pois.

latushka83:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 13.07.2021     kello on 18:32 ---Minä ajoin leikkurilla koko nurmikon ihan millisänkeen, kuivais vaikka koko p*ska niin tarttis leikata loppukesänä kertaakaan  :)

--- Lainaus päättyy ---
Joutuu pian siimaushommiin tai kukkapenkkejä kitkeen ja kasteleen jos loppuu ruohon kasvu.  ;D No siimaushommat toisaalta on ihan mukavia hommia ja saishan siitä parempaa palkkaakin.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 13.07.2021     kello on 18:50 ---Miksi se hengiltä pitäisi saada?

"Rantakäärme on myrkytön ja ihmiselle ja kotieläimille täysin harmiton. Laji on Suomessa rauhoitettu,[4] joten sitä ei saa tappaa tai vahingoittaa. Rantakäärmeen ohjeellinen korvausarvo on 252 euroa."

--- Lainaus päättyy ---
No mä minusta käärmeet ei kuulu pihalle.3 vuotta oon sitä jahdannut, mutta ei oo halkoo ollu Hollola.

james_III:
Mitäs tässä, suhde asioiden takia on kulkine myyty  Thumbd Toivottavasti joku siitä vielä raapii iloa irti. Jarruttomasta retkivaunusta nyt haaveilen, niin huomenna menen konttorille tarjoomaan ihan itse tinaamaani jarrutonta lavettikärryä leimalle. Josko se siitä sitte tämä harrastus lähtisi taas urillensa  :) Aika selvä ettei mikään valmis kelpaa nytten ja pysympähän poissa pahanteosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View