Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1265/1276) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen -  6.11.2020     kello on 10:15 ---Yritin ostaa motonetistä kaksi umpiota (ladaan). Maksaessani olisi pitänyt antaa jollekkin klarnalle oikeus päästä mun tileille vartiksi, mitä aktuaalista vi**ua ?
Voi olla normaalia nykypäivänä mutta minun tileilleni ei mennä, jätin ostamatta ja haistakoot motonettiklarna vaikka kukkaset.

--- Lainaus päättyy ---

Luotollako meinasit ostaa, kun Klarnaa tarjottiin?   :laugh:

Lerssinen:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.11.2020     kello on 10:22 ---Luotollako meinasit ostaa, kun Klarnaa tarjottiin?   :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Ihan verkkopankista mutta ei onnistu ilman tuon väliintuloa.

Pohjanperän pappa:
Jos Motonetisa haluaa ostaa laskuun niin laskuttaja on ruotsalainen Klarna Bank AB.  On aivan luotettava laskuttaja, olen käyttäntyt, kun ensin haluan saada tavaran ja tarkistaa sen ja sitten vasta maksan.  Olisithan voinut maksaa luottokortilla tai suoraan pankin kautta heti ja silloin ei olis Klarna ollut kuvioissa mukana.

Lerssinen:
Ette nyt tajua, Verkkopankilla EI VOI MAKSAA ilman että klarna tunkeutuu sun tileille vartiksi. Maksutapahtuma ei etene ellei tätä lupaa anna ja minä en anna.
Luottokortteja en omista.

Saan tavarani muualtakin.

Ossi66:
Eipä ole tuollainen sattunu missään silmiin.  Klarnaa käyttää monet kaupat ja sen kautta tehny paljon kauppoja.
Motonetista kyllä vain noutotilauksia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View