Sivuja:
Toiminto
  • #6316 kirjoittanut hookoo1 06 Aug 2020
  • Hyvää kuuluu :)  c- kortti irtos toisella yrittämällä. Eilen aamulla ajo opetusta 1h20min ja heti sen perään koe klo.08:00. Ei ollu tuohon aikaan vielä liikaa liikennettä.

    Ehkä asiaan vaikutti myös se,että ennen koetta ,nainen opettajana ja inssikin vaihtui naiseksi. Jotenki se oli ressittömämpää naisen valvonnassa. :D Thumb
    Onnittelut!
  • #6317 kirjoittanut virpimu76 06 Aug 2020
  • Kiitos ;)
  • #6318 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 06 Aug 2020
  • Onnea Thumb Siitä se lähtee sora-auton kuskin hommat ;)
  • #6319 kirjoittanut Lerssinen 06 Nov 2020
  • Yritin ostaa motonetistä kaksi umpiota (ladaan). Maksaessani olisi pitänyt antaa jollekkin klarnalle oikeus päästä mun tileille vartiksi, mitä aktuaalista vi**ua ?

    Voi olla normaalia nykypäivänä mutta minun tileilleni ei mennä, jätin ostamatta ja haistakoot motonettiklarna vaikka kukkaset.
  • #6320 kirjoittanut Knaus-90 06 Nov 2020
  • #6321 kirjoittanut tsahkali 06 Nov 2020
  • Yritin ostaa motonetistä kaksi umpiota (ladaan). Maksaessani olisi pitänyt antaa jollekkin klarnalle oikeus päästä mun tileille vartiksi, mitä aktuaalista vi**ua ?
    Voi olla normaalia nykypäivänä mutta minun tileilleni ei mennä, jätin ostamatta ja haistakoot motonettiklarna vaikka kukkaset.

    Luotollako meinasit ostaa, kun Klarnaa tarjottiin?   :laugh:
  • #6322 kirjoittanut Lerssinen 06 Nov 2020
  • Luotollako meinasit ostaa, kun Klarnaa tarjottiin?   :laugh:

    Ihan verkkopankista mutta ei onnistu ilman tuon väliintuloa.
  • #6323 kirjoittanut Pohjanperän pappa 06 Nov 2020
  • Jos Motonetisa haluaa ostaa laskuun niin laskuttaja on ruotsalainen Klarna Bank AB.  On aivan luotettava laskuttaja, olen käyttäntyt, kun ensin haluan saada tavaran ja tarkistaa sen ja sitten vasta maksan.  Olisithan voinut maksaa luottokortilla tai suoraan pankin kautta heti ja silloin ei olis Klarna ollut kuvioissa mukana.
  • #6324 kirjoittanut Lerssinen 06 Nov 2020
  • Ette nyt tajua, Verkkopankilla EI VOI MAKSAA ilman että klarna tunkeutuu sun tileille vartiksi. Maksutapahtuma ei etene ellei tätä lupaa anna ja minä en anna.
    Luottokortteja en omista.

    Saan tavarani muualtakin.
  • #6325 kirjoittanut Ossi66 06 Nov 2020
  • Eipä ole tuollainen sattunu missään silmiin.  Klarnaa käyttää monet kaupat ja sen kautta tehny paljon kauppoja.
    Motonetista kyllä vain noutotilauksia.
  • #6326 kirjoittanut Alan 06 Nov 2020
  • Tuskinpa Klarna mun tiliä pääsee tutkimaan, eikä siinä olisi paljoa tutkimista.  ;D

    Luottokortitta selviäminen vaatinee nykymaailmassa säätämistä. Kokemusta ei tosin ole.
  • #6327 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 06 Nov 2020
  • Paljon tehnyt klarnan kautta kauppoja kaikki Thumb
  • #6328 kirjoittanut mike 06 Nov 2020
  • Tuskinpa Klarna mun tiliä pääsee tutkimaan, eikä siinä olisi paljoa tutkimista.  ;D

    Luottokortitta selviäminen vaatinee nykymaailmassa säätämistä. Kokemusta ei tosin ole.

    Saakos pankkikorttia ilman visaa?
  • #6329 kirjoittanut Aakku 06 Nov 2020
  • Justiinsa piti tilata tavaraa Gigantista...

    Olivat ulkoistaneet nettikaupan ja ensimmäiseksi pyydettiin antamaan luottokortin numero ja kortin takana oleva varmistuskoodi. Enää ei ollut mahdollista maksaa nettipankin kautta.
    Peruin tilauksen Gigantista ja siirryin ostoksille Poweriin.
  • #6330 kirjoittanut K.E.V 06 Nov 2020
  • Saakos pankkikorttia ilman visaa?
    Kyllä debit kortin saa
Sivuja:
Toiminto