Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Lerssinen:
Aamulla myymiössä :
-se on paskana, korjaa se !
- joo joo tottakai tottakai laitetaan kuntoon, miten se nyt tuollain eihän ne mersut säry ja en oo kyllä koskaan kuullu että olis tuollaista joo joo no mutta me haetaan se ja laitetaan kuntoon tottakai tottakai..
No, katotaanpa millä aikataululla tapahtuu mitäkin..
88k5:
^
Onkos tossa marsussa perinteinen peltiavain vai jotain muovisempaa. Onhan se molempien virtalukkokin kuluva osa kuten viiussakin..
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 11.08.2019 kello on 21:13 ---ikävä tuuri sulla kyllä Thumbd
Itsekin olen miettinyt että jossain kohtaa vaihtaisin dodgen uudempaan, mutta niissä on sitten jo niin paljon "älylaatikoita" sun muita sähköpäristimiä että ei onnistukaan enää ihan sellain itse korjaaminen kuin noihin mekaanisiin vanhempiin, siksi se harkituttaa ja pahasti..mukavampia han noi uudemmat on.
Niin kauan kun vaan toimii.
--- Lainaus päättyy ---
Se pitää päivittää omat tiedot (työkalut ja taidotkin) tuoreemmiksi, niin pärjää taas.. tiety noita antureita jne. on enempikin - niin on vikapaikkojakin, viat vain toisenlaisia.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 23.07.2019 kello on 07:57 ---Mitteepäs miulle, eilen siirryin takaisin dieselkantaan, tuli hommattua Volvo XC60 awd diesel automat Polestar-optimoinnilla (205 hv) nyt passaa vedellä vaikka asuntovaunua tarvittaessa... 8)
--- Lainaus päättyy ---
Miks ei keralla D5?
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 12.08.2019 kello on 13:26 --- Miks ei keralla D5?
--- Lainaus päättyy ---
Eikös D5244Txx tuotanto loppunut 2017? sitten pyttyä vähempi pärjättävä..
Haapaniemen Paroni:
Pysyttelee vanhemissa vehkeissä, niin saa D5, niin kuin minä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta