Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
ihaa:
missäs ne kuvat on tuolta galleriasta, kyllä minulla ainakin jo pelkkä uteliaisuus muiden vaunuja/autoja kohtaan on sen verran runsasta että mielellään katselisin sieltä millaisella kalustolla itse kukin reissailee, ei se ole sama katsoa googlesta jonkun tuntemattoman samanlaista vaunua/autoa.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.03.2011 kello on 18:32 ---missäs ne kuvat on tuolta galleriasta, kyllä minulla ainakin jo pelkkä uteliaisuus muiden vaunuja/autoja kohtaan on sen verran runsasta että mielellään katselisin sieltä millaisella kalustolla itse kukin reissailee, ei se ole sama katsoa googlesta jonkun tuntemattoman samanlaista vaunua/autoa.
--- Lainaus päättyy ---
Oma matkailuväline löytyy sieltä jo ;)
Alan:
En varmaan koskaan ole ollut näin pahassa flunssassa, 5 päivää kestänyt pahentuen koko ajan. Kurkku ja korvat aivan hajalla, kuume pomppii ylösalas.
Varokaapa, ettette saa sitä jostain. Täällä Keski-Suomessa on ollut koululuokista jopa yli puolet sairaana, ja kestää kauan.
Kirjoitelkaahan, mie luen. Mutten paljo jaksa vastata.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.03.2011 kello on 18:47 ---En varmaan koskaan ole ollut näin pahassa flunssassa, 5 päivää kestänyt pahentuen koko ajan. Kurkku ja korvat aivan hajalla, kuume pomppii ylösalas.
Varokaapa, ettette saa sitä jostain. Täällä Keski-Suomessa on ollut koululuokista jopa yli puolet sairaana, ja kestää kauan.
Kirjoitelkaahan, mie luen. Mutten paljo jaksa vastata.
--- Lainaus päättyy ---
Täälä kärsitty jo.
Kestää kaksi viikkoa. :D
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 20.03.2011 kello on 18:40 ---Oma matkailuväline löytyy sieltä jo ;)
--- Lainaus päättyy ---
Missä koko galleria on? Minä puusilmä olen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta