Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (125/1276) > >>

ihaa:
missäs ne kuvat on tuolta galleriasta, kyllä minulla ainakin jo pelkkä uteliaisuus muiden vaunuja/autoja kohtaan on sen verran runsasta että mielellään katselisin sieltä millaisella kalustolla itse kukin reissailee, ei se ole sama katsoa googlesta jonkun tuntemattoman samanlaista vaunua/autoa.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.03.2011     kello on 18:32 ---missäs ne kuvat on tuolta galleriasta, kyllä minulla ainakin jo pelkkä uteliaisuus muiden vaunuja/autoja kohtaan on sen verran runsasta että mielellään katselisin sieltä millaisella kalustolla itse kukin reissailee, ei se ole sama katsoa googlesta jonkun tuntemattoman samanlaista vaunua/autoa.

--- Lainaus päättyy ---

Oma matkailuväline löytyy sieltä jo ;)

Alan:
En varmaan koskaan ole ollut näin pahassa flunssassa, 5 päivää kestänyt pahentuen koko ajan. Kurkku ja korvat aivan hajalla, kuume pomppii ylösalas.

Varokaapa, ettette saa sitä jostain. Täällä Keski-Suomessa on ollut koululuokista jopa yli puolet sairaana, ja kestää kauan.

Kirjoitelkaahan, mie luen. Mutten paljo jaksa vastata.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.03.2011     kello on 18:47 ---En varmaan koskaan ole ollut näin pahassa flunssassa, 5 päivää kestänyt pahentuen koko ajan. Kurkku ja korvat aivan hajalla, kuume pomppii ylösalas.

Varokaapa, ettette saa sitä jostain. Täällä Keski-Suomessa on ollut koululuokista jopa yli puolet sairaana, ja kestää kauan.

Kirjoitelkaahan, mie luen. Mutten paljo jaksa vastata.

--- Lainaus päättyy ---

Täälä kärsitty jo.

Kestää kaksi viikkoa. :D

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 20.03.2011     kello on 18:40 ---Oma matkailuväline löytyy sieltä jo ;)

--- Lainaus päättyy ---

Missä koko galleria on? Minä puusilmä olen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View