Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1204/1276) > >>

pamaus:
Rauhallista  ja eilen  muistelin jo mennyttä kesää ja päivitin blogini.

https://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/

retkeilijä:
Kyllä eläkeläisen kelpaa. Talven puut on kuivina liiterissä. Sekapuita omalta tontilta, grillikoivut oikealla.

Kohta "pääsee" tekemään uusia. Kaatamaan, karsimaan, katkomaan, kuljettamaan sekä pätkimään, pilkkomaan ja pinoamaan.

hartsakoski:
Samat hommat kuin retkeilijällä.Puuta pitää hamstrata talven varalle.Sahasin eilen "kertakäyttö"-kuormalavoja,ja tänään jatketaan.Naulojaha n niistä tulee,mutta so what.On toki yhden tontin raivauksesta mäntyä kuivana,ja kakkosnelosta ja nelos/nelosparrua (naulatonta) sopivaan mittaan katkottuna.Kerranki n näyttäs siltä,että antaa pakkasten tulla ;D.

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä -  6.09.2017     kello on 09:08 ---Kyllä eläkeläisen kelpaa. Talven puut on kuivina liiterissä. Sekapuita omalta tontilta, grillikoivut oikealla.

--- Lainaus päättyy ---
Mullakin toinen liiteri täynnä ja toinen puolillaan. 2 - 3 talven klapit katoksessa.

Arska:
Jumankekka sentään, esimieheni kävi morjestamassa minua täällä mun työpisteessä ekaa kertaa. Olen sentään lähes 7 vuotta täällä ollut. Toivottavasti ei ota tavaksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View