Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Charlottiina - 17.03.2017 kello on 17:04 ---Voi hyvänen aika sentäs...anteeksi kovasti että tuotin sinulle pahan mielen. Ei ollut tarkoitus :-[
--- Lainaus päättyy ---
Tuo Teidän systeemi on varsin mainio. Thumb
Mä olen täällä meillä ruvennu ihannoimaan samanlaista
menetelmää.
On muuten minulla helppoa. Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 17.03.2017 kello on 12:25 ---Onneksi asun täällä, kyllä se siellä "tasa-arvo" suomessa on aviomiehen elo hankalaa ;)
--- Lainaus päättyy ---
Nyt on pakko kysyä. Laitatko kossupullon emännältä halkopinoon piiloon, kuten täällä kotosuomessa. ;)
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2017 kello on 17:48 ---Nyt on pakko kysyä. Laitatko kossupullon emännältä halkopinoon piiloon, kuten täällä kotosuomessa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Pullo pöydälle eikä minnekkään pöydän alle. Mikä mies se semmonen on että viinat pitää piiloon laittaa ja piilossa juoda.
Ne on semmosia turhia ukon reppanoita ;)
Ja kossut pidetään siellä missä muuutkin juomat, tarpeen mukaan baarikaapissa tai juomia varten olevassa jääkaapissa.
Semmoinen on kait joka miehellä kotona ?
Alan:
Miksi se erillinen jääkaappi häätyy olla?
Tuossahan nuo, kylmänä nautittavat, viihtyy jääkaapin ovessa. Viinikaappi viineille ja viileämpää vaativille elintarvikkeille, varastossa sitten lisää. Baarikaappi toki on, vaan harvoinpa sitä tarvii.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.03.2017 kello on 18:53 ---Miksi se erillinen jääkaappi häätyy olla?
Tuossahan nuo, kylmänä nautittavat, viihtyy jääkaapin ovessa. Viinikaappi viineille ja viileämpää vaativille elintarvikkeille, varastossa sitten lisää. Baarikaappi toki on, vaan harvoinpa sitä tarvii.
--- Lainaus päättyy ---
Jos oluet tuonne ruokakaappiin laittaa niin mitäs sitten syödään ?
Ja tuo juomakaappi on vielä sijoitettu oikeaan kohtaan eli sauna pesuhuoneen oven viereen, terassin oven viereen ja olohuoneen oven viereen. Ei tarvitse keittiöön kävelä ja kaiken lisäksi ei tule kiusausta napata suolapalaa ;)
Viinilaatikot säilytetään autotallissa pimeässä, Autot voi olla pihalla, uloshan ne on tehty.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta