Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1194/1276) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Ystävällinen karavan veli antoi minulle uuden kuvan profiiliin. Kiitos siitä.  Thumb

Alan:
Se on vaan totuudenvastainen, kun olet asunut 40 vuotta kaupungissa?

jamppa508:
^
^

No , jopas se on hopö nuorentunu  :o sitte viime näkemän  ;D

Charlottiina:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 16.03.2017     kello on 13:29 ---Ei kyllä minä voin auton ostaa ilman vaimon lupaa ja nimikirjoitusta.
Mutta vaimo ei voi edes pankkitiliä avata ilman minun suostumusta.'
Mutta yksi on kyllä hyvä, vaimo tarvitsee luottokorttiin miehen suostumuksen. Se on hieno laki ;)

--- Lainaus päättyy ---
Mietittiin eilen miehen kanssa (kun kerroin tästä vanhasta tavasta joka edelleen on nykypäivää siellä teilläpäin) että entäs jos kyseessä on yksinelävä, täysi-ikäinen naisihminen. Joutuuko hän pyytämään isänsä tai veljensä suostumuksen auton ostoon tai pankkitilin avaukseen ?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Charlottiina - 17.03.2017     kello on 09:22 ---Mietittiin eilen miehen kanssa (kun kerroin tästä vanhasta tavasta joka edelleen on nykypäivää siellä teilläpäin) että entäs jos kyseessä on yksinelävä, täysi-ikäinen naisihminen. Joutuuko hän pyytämään isänsä tai veljensä suostumuksen auton ostoon tai pankkitilin avaukseen ?

--- Lainaus päättyy ---

Riittävän kauas kun menee, voi joutua kivitettäväksikin. Jo Tanskassa neuvotaan kuinka se tehdään. Ja kohta Helsingissä, jos antavat sinne sen moskeijan tehdä.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View