Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1187/1276) > >>

Alan:
Sellainen essonbaaripuhe täältä, että varmaan ovat siellä paremmin kotonaan kuin Suomessa - tuo siis vertaamatta niitä mihinkään muuhun.

Mulla oli Aygoa ostaessani loppusuoralla mukana C3, olen kyllä tyytyväinen ollut valintaani, kun suurin prioriteetti on ollut kestävyydessä ja pienissä käyttökuluissa. Jos vaaditaan enemmän mukavuutta ja on uutta ostamassa, niin tilanne kääntyy toisinpäin.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  6.03.2017     kello on 14:02 ---Varmaan olen väärässä mutta mieleen tulee se kuinka Ruotsin lehdissä on Volvo testit ja Saksan lehdissä Saksan tuotanto.
TM voisi siten olla suht puolueeton  :-\ On noissa ed mainituissa maissa muutkin merkit testeissä mutta kukapa se omiin nurkkiin kusisi. Minulle mahdollisimman laaja kysely harkitsemani automerkin omistajilta ja perstuntuma riittää. Taksitolppa oli ennen hyvä paikka tiedustella autojen kestävyyttä.

--- Lainaus päättyy ---
No, itse en lue tuota enkä TM:ää. Kuten sanoin oma p*rse on testipenkkinä  ;D
Varmaankin niitä autoja testataan mitä maassa myydään.
Kyllä ruotsin testeissä on sakemanneja. Ainakin husvagns och camping lehdessä mitä tulee luettua.

"Masi":
"Menen huomenna käymään Peugeotilla Place Meiserilla tapaamassa niitten esittelijää (Jessica) ja tsekkaan automerkit. P 208  5-ovista kyselin, mutta se varmaan antaa mulle tarjouksen siitä. Lähdetkö mukaan."

No tämmöinen s-posti oli tullut vaimolta.

Vielä jotain autoa katsomaan ja koe-ajamaan, no en. Huommenna on puunkaato päivä. Kait nyt osaat yhden auton ostaa ?
Tämmösen vastauksen laitoin ja paluuna tuli : Sinä sillä joudut useammin ajelemaan. Mutta jos et tule, niin valitsen itse värin.

Viitsisikö vastata ? ;)

Alan:
Mee nyt valitteen sellainen väri, että ei jälleenmyyntiarvo kärsi. Thumb

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  6.03.2017     kello on 15:50 ---Mee nyt valitteen sellainen väri, että ei jälleenmyyntiarvo kärsi. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Tämä auto ei mene jälleenmyynti. Poika täyttää 3,5 vuoden päästä 18 ja autolla on ajettu minun arvion mukaan noin 15 000km jos sitäkään. Eli se jää sitten pojalle. Pitää kysästä pojalta illalla haluaako mennä.
Mutta asiasta toiseen, täällä ei saa A1 luokan moottoripyörän ajokorttia ennenkuin 18 vuotiaana, mutta pojallahan on suomen passi eli ajateltiin että jos kävisi sen suomessa ajamassa puolentoista vuoden kuluttua kesällä. Onnistuukohan vai onko joku sääntö asuinpaikasta olemassa ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View