Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1185/1276) > >>

Alan:
Sakemannien katsastustilastoihi n olen uskaltanut luottaa, ja heidän autolehtiensä pitkiin käyttötesteihin - ei TM:ssakaan tuolta osin vikaa ole, mutta mun kannalta kestotestit on liian lyhyitä.

Mautoilija:
Kovin on luotettavassa lehdessä luotettavasta lähteestä luotettava luettelo. Varsinkin loppu.
Niin kauan kun tällaiset luettelot perustuvat katsastustilastoihi n, ne kertovat vain siitä miten auto on katsastuksessa pärjännyt. Huonot renkaat tai palanut ajovalo kertoo vain huonosta autonpidosta, ei auton luotettavuudesta. Tottakai papan mersua huolletaan eri tavalla kuin miniän fiiattia.

Luetteloja tehdään ja luetaan. Missään ei mainita millä kriteereillä järjestys on määritetty. Uskotaanhan raamattuunkin vaikka se on kokoelma tekstejä eri aikakausilta.

kimi:
Tilastot on yleensä nimenomaan tilastoja ja joku hylkäysprosentti ei kerro koko totuutta laadusta. Jos niihin saisi mukaan myös korjauskustannukset/ havaittu vika se kertoisi jo jotain ylläpitokustannuksi sta.  Toisaalta esim. joku vaihdelaatikko- tai koneongelma joka on tyyppivika, sellaista autoa ei kuitenkaan viedä katsastukseen ja siinä tilastossa auto voi olla hyvinkin laadukas katsastustilastossa .

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  6.03.2017     kello on 11:13 ---Sakemannien katsastustilastoihi n olen uskaltanut luottaa, ja heidän autolehtiensä pitkiin käyttötesteihin - ei TM:ssakaan tuolta osin vikaa ole, mutta mun kannalta kestotestit on liian lyhyitä.

--- Lainaus päättyy ---
Saksan testit ei oikein sovellu pohjoismaiseen ilmastoon.
--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  6.03.2017     kello on 10:41 ---Tämmöset luotettavat raportit julkaistaan
siitäkin huolimatta, ettei Volvo ja Ford
esimerkiksi pärjää.

Näillä mennään.

--- Lainaus päättyy ---
Testeistä viis, en ole koskaan niitten perusteella mitään ostanut. Itse teen testini.

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  6.03.2017     kello on 11:46 ---Tilastot on yleensä nimenomaan tilastoja ja joku hylkäysprosentti ei kerro koko totuutta laadusta. Jos niihin saisi mukaan myös korjauskustannukset/ havaittu vika se kertoisi jo jotain ylläpitokustannuksi sta.  Toisaalta esim. joku vaihdelaatikko- tai koneongelma joka on tyyppivika, sellaista autoa ei kuitenkaan viedä katsastukseen ja siinä tilastossa auto voi olla hyvinkin laadukas katsastustilastossa .

--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin  Thumb

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  6.03.2017     kello on 12:02 ---Saksan testit ei oikein sovellu pohjoismaiseen ilmastoon.
--- Lainaus päättyy ---

Jotain talvi"ominaisuuksia" voi jäädä havaitsematta, mutta tuloksissa tuskin virheitä on. Resurssia pitäisi olla takana tarpeeksi.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View