Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1180/1276) > >>

hartsakoski:
Kerroppa mikä tuossa kommentissani on suvaitsemattomuutta?Vai koetko ongelmaksi sen,ettei kaikki suvaitsekaan ehkä niinkuin sinä?
Mielestäni Mautoilija kiteytti asian hyvin,eli jos suvaitsette asian niinkuin "minä",olette oikein suvaitsevia.
Itse suvaitsen mitä katson omista lähtökohdista olevan oikein.Ihmisarvo on kaikilla,olkoon poliittisesti,uskonnollisesti tai vaikka seksuaaliselta suuntautuneisuudelt aan mitä tahansa.

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski -  5.03.2017     kello on 12:35 ---Kerroppa mikä tuossa kommentissani on suvaitsemattomuutta?Vai koetko ongelmaksi sen,ettei kaikki suvaitsekaan ehkä niinkuin sinä?
Mielestäni Mautoilija kiteytti asian hyvin,eli jos suvaitsette asian niinkuin "minä",olette oikein suvaitsevia.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä. koen nimenomaan ongelmaksi sen, etteivät kaikki noudata lakia ja kunnioita perusoikeuksia.
En tiedä mitä suvaitsevaisuus tarkoittaa tai mihin viittaat kaksinaismoraalilla, jos et suostu sitä kertomaan?

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  5.03.2017     kello on 12:11 ---Minä en ymmärrä tuota homoutta ollenkaan.
Sen täytyy olla jonkinlainen sairaus tai jotain.

--- Lainaus päättyy ---
Olihan se vuoteen 1981 saakka.Diagnollises ti.Itseään häiritsevä homous on edelleen...

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir -  5.03.2017     kello on 12:43 ---Kyllä. koen nimenomaan ongelmaksi sen, etteivät kaikki noudata lakia ja kunnioita perusoikeuksia.
En tiedä mitä suvaitsevaisuus tarkoittaa tai mihin viittaat kaksinaismoraalilla, jos et suostu sitä kertomaan?

--- Lainaus päättyy ---
Väitätkö etten noudata lakia ja kunnioita perusoikeuksia :o :o No hoh hoijaa 8)
En jaksa asiasta enempää jauhaa,kiitos.

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski -  5.03.2017     kello on 14:07 ---Väitätkö etten noudata lakia ja kunnioita perusoikeuksia :o :o No hoh hoijaa 8)
En jaksa asiasta enempää jauhaa,kiitos.

--- Lainaus päättyy ---

Niin minusta me ollaan juuri tästä samaa mieltä, että molemmat niitä kunnioittaa. Siksi en ymmärrä mitä se esille tuomasi suvaitsevaisuus lain noudattamiseen kuuluu.
Mutta kun vihjailet tietyistä asioista ja kaksikkomoraalista, niin voisit antaa Höpöttäjille mahdollisuuden vastata, kun kerrot mitä tarkoitat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View