Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 19.03.2011 kello on 09:59 ---joo sepä se on , et oikeutta ei saa se nöyrä yrittäjä vaan se , joka filungin osaa ... on tää suomenlainsäädäntö jo niin nähty .. >:( jos jonku tappaa tulee vaan 1 v -5v tietty riippuu kuin mont on ehtiny sitä puukkoo päin juosta , samaan kuuluu pedofiilit ..päätä niiden vaan silitellään YÖX >:( >:( , mut aut armias , jos teet talousrikoksen SAATKIN sit 10-20v... et tällee täällä ...tuos jälkimmäis ei henkilökohtasesti riistetä kenenkään henkee .. mut tapossa taas se riistetään tai muuten tuhotaan viattomien loppu elämä ... jot ihmettelen vaan missä on oikeus ... >:( >:( >:( ps. kummastakaan ei ole omakohtasta kokemusta ... mut lukenut vain noist tuomioist ... >:(
--- Lainaus päättyy ---
Jos minä joskus istun murhasta. Uhri on pedofiili. Entäs jos kaikki yhdessä nuijitaan, niin eihän siitä tule yhdelle paljon kakkua. ;)
Alan:
^
Kaikki saa yhtä paljon, luulen minä.
Eipä tuota turhia kannata pedofiilejä nuijia. Vankiloissa saavat kyllä rangaistuksensa, eivät ole siellä "rangissa" kovin korkealla. Saattaa olla pitemmän päälle ***se hellänä. ;D
moon:
^ ;D
Eilisilta kului irkkusaundeja omalla baarilla kuunnellessa. Taru sormusten herrasta- huilisti kuulosti olevan aika pätevä jätkä!
Tänään töitä klo17 saakka, iloisia pokerin pelaajia... Onneksi tuota lumisadetta saa katsella lasin läpi ;D Illalla saunaa ja nallea.
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.03.2011 kello on 10:49 ---^
Kaikki saa yhtä paljon, luulen minä.
Eipä tuota turhia kannata pedofiilejä nuijia. Vankiloissa saavat kyllä rangaistuksensa, eivät ole siellä "rangissa" kovin korkealla. Saattaa olla pitemmän päälle ***se hellänä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Juu "pelkääjien kopissa" siis rundissa ne jammut, pedofiilit ja mummonryöstäjät istuu. Itse koin kanssa tuon toisten tappamisviestin jotenkin kiusallisena. En tiedä miksi, mutta monenlaisia ajatuksia tuli mieleen.
Olen tehnyt aikoinani kaksi pitempää sijaisuutta Helsingin lääninvankilan "palikalla" mielentilatutkimuks en vankimielisairaalao sasto. Ja täytyy sanoa, että monesti tuli kokeiltua onko avaimet taskussa vai olenko täällä kenties "asiakkaana" ;)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 19.03.2011 kello on 10:58 ---Juu "pelkääjien kopissa" siis rundissa ne jammut, pedofiilit ja mummonryöstäjät istuu. Itse koin kanssa tuon toisten tappamisviestin jotenkin kiusallisena. En tiedä miksi, mutta monenlaisia ajatuksia tuli mieleen.
Olen tehnyt aikoinani kaksi pitempää sijaisuutta Helsingin lääninvankilan "palikalla" mielentilatutkimuks en vankimielisairaalao sasto. Ja täytyy sanoa, että monesti tuli kokeiltua onko avaimet taskussa vai olenko täällä kenties "asiakkaana" ;)
--- Lainaus päättyy ---
hatunnosto sinulle hui en ois uskaltanu tuollaiseen paikkaan töihin mennä .. vaiks oiskin maailman viimisin työpaikka .. on sen verran pelottavii noi hörhöt ... kamuni ( nainen 160cm) oli kupittaalla siellä niiden toivottomien osastolla töis ja siellä piti aina kulkea kahden , kysyin et miks niin sanoi , et yx katsoo eteen ja toinen taakse ja vaikka niitä silmä pareja olikin katsomassa kaksin parein ..löysi hän itsensä yxkax lattialta , kun joku iso korsto löi täysillä häntä päähän takaapäin yllättäin ... eipä ollut hänenkään työharjottelupaikka nsa hääpönen ... :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta