Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
MoA:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 7.09.2016 kello on 12:40 ---Nimenomaan tuo tyhjään tölkkiin taittaminen vaatii tuon kierteen poistamisen, silloin mahtuu iso läjä tyhjiä. Jos korkin jättää paikoilleen määrä tippuu miltei puoleen
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minulla on noissa kierre paikoillaan. Olen niin laiska poistelemaan niitä. Silti mahtuu hyvin noita tyhjään purkkiin.
Sent from my iPad using Tapatalk
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 7.09.2016 kello on 12:40 ---.....määrä tippuu miltei puoleen
--- Lainaus päättyy ---
Eikö melkein samalla vaivalla mene kaksi purkkia kuin yksikin purkki kierrätykseen?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 7.09.2016 kello on 18:17 ---Eikö melkein samalla vaivalla mene kaksi purkkia kuin yksikin purkki kierrätykseen?
--- Lainaus päättyy ---
Menee toki. Tuo vaan ärsyttää kun ne ei mene nätisti kauluksen kanssa.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 7.09.2016 kello on 09:58 ---Onnea Höpölle, kyllä siinä taas puuhastelua riittää.
Eemuuta ku nisukahveet nyt.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vaan, se on sitä lystikästä puuhastelua. Nisukaffeet hörppäsin Ilomantsin torin kuppeella. Kahvi oli tehty ihan oikealla reseptillä ja nisutavara oli tuoretta. :D
Arska:
No niin, tänään tein päätöksen että yksi lisävuosi riittää työelämässsä, eli toukokuussa kun tää tuli vapaaehtoiseksi niin eipä ole hatuttanut kertaakaan tuö töihin lähtö. Eli päätin että otan lopputilin kesäkuun vikapäivä, niin saan lomarahatkin mukaani. Onhan tässä edelleenkin se mahdollisuus että jos pomo sanoo rumasti niin minä sanon hyvästi. Pitää noita lomia käyttää säästeliäästi niin jospa huhtikuun loppupuolella olis se vihoviimeinen työhuki, tietenniin jos oon hengissä. Vähän on arvellut et tosta mun pumpusta ottaa aina välillä kun niin kiristää, mutta ei kerrota rouvalle, jooko. Oikeesti kait se on tuo läppä joka valskaa vattahappoja vika puolelle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta