Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
HarriOlavi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 7.09.2016 kello on 09:44 ---Asian selventämiseksi on sanottava, että en ole karhun metsästyksen puolesta enkä vastaan. Enkä pelkää karhun kohtaamista. Aikaisemmin karhut oli luonnossa kuin minä, ja luonnossa olen kohdannutkin sen. En koiranmuona ruokinnalla tai lohen perkuujätteen kasalla. Jollakin on vaan tapana rääpiä, olkoon aihe valokuvat, kamerat, tai joku muu kommenttini. ::) ::)
--- Lainaus päättyy ---
Anteeksi pyydän jos olen loukannut sinua tässä asiassa. Omakohtainen, siis omakohtainen kokemus / tahto / ymmärtäminen on se että he olevat myös samalla lailla tunteen / inhimillisyyden omaavia kuin me ihmiset, pois lukien psykopaatit ja viimeisen päälle olevat narsistit. Sorry, näin ajattelen omalta kohdalta.
Weicco:
Onnea Höpölle, kyllä siinä taas puuhastelua riittää.
Eemuuta ku nisukahveet nyt.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 7.09.2016 kello on 09:29 --- Kaupoille mennessä pitäisi vaan olla rahhoo.
--- Lainaus päättyy ---
Laita Fiilis myyntiin ja vihjaa ostajalle, että kannattaa Googleen laittaa haku, löytyy paljon hyviä käyttäjäkokemuksia. Onhan se ainoa oikea talviauto, ei löydy touota hymeristä samoja ominaisuuksia ei. Tarpeeksi laitat hintaa niin jo kohta on rahat kasassa. Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 7.09.2016 kello on 09:56 --- Anteeksi pyydän jos olen loukannut sinua tässä asiassa. Omakohtainen, siis omakohtainen kokemus / tahto / ymmärtäminen on se että he olevat myös samalla lailla tunteen / inhimillisyyden omaavia kuin me ihmiset, pois lukien psykopaatit ja viimeisen päälle olevat narsistit. Sorry, näin ajattelen omalta kohdalta.
--- Lainaus päättyy ---
Voe tokkiisa, elä oo milläsikään. En sinua tarkoita. Mutta kun olen päättänyt, etten tälle rääpijälle vastaa. Koska tappelemiseen tarvitaan vähintään kaksi, enkä halua olla se toinen. Joten nyt vastasin poikkeuksellisesti ikäänkuin koukaten. Ollaan niin kuin ei oltaskaan. :D
vesako:
Aamusta heti keitin hernekeiton, söinkin jo.
Nyt voi hyvillä mielin lähteä tyttären luo mallaamaan.
Eiköhän se kahvitkin keitä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta