Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1143/1276) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 22.06.2016     kello on 15:43 ---
Eli kannattaa käydä Lidlissä niin kauan kuin muutkin ottavat hinnoista turhat ilmat pois.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan. Itse ostan Puuilosta, mitä en Liiteristä saa. Monet taitaa tilata vastaavat ulkomailta.   ::)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.06.2016     kello on 15:47 ---Aivan. Itse ostan Puuilosta, mitä en Liiteristä saa. Monet taitaa tilata vastaavat ulkomailta.   ::)

--- Lainaus päättyy ---
Täälläpäin, niin kuin muuaallakin usein Lidl ja Tokmanni ovat vierekkäin....

Kattaa aika paljon ostoksista. Nyt tuli vielä JYSK seinänaapuriksi näille.

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.06.2016     kello on 15:37 ---Ajatella, kyllä. Jos kellä on ylimääräistä riihikuivaa, tukekoon tässä asiassa Suomen etua. Minulla ei ole, tuen sitten muussa, vaikka lomailemalla enempi kotimaassa. Mitenkäs lie veljien ulkomaisten nettikauppojen ostokset. Mitäs he ajattelevat.   ::)

--- Lainaus päättyy ---

Jätät pari kultausta kartanolla tekemättä. Missäs muuten olet viimeksi lomaillut?
Onhan se kyllä avarakatseista tukea saksalaista veljeä, pisteet siitä sinulle.
Vähitellen ne sodan taakat saisi kyllä jäädä vanhainkoteihin.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 22.06.2016     kello on 17:09 ---Jätät pari kultausta kartanolla tekemättä. Missäs muuten olet viimeksi lomaillut?
Onhan se kyllä avarakatseista tukea saksalaista veljeä, pisteet siitä sinulle.
Vähitellen ne sodan taakat saisi kyllä jäädä vanhainkoteihin.

--- Lainaus päättyy ---

Minun kaikki oleminen ja eläminen on niin vaatimatonta, että ei kenenkään kannata kateilla. Minä ymmärrän, jos joku on ottanut asenteen, että jos kirjoitan tai hankin jotakin. Niin se ei käy. En voi sille mitään, jos joku on sivari, kommari tai hinuri. Yhäkkin on käytettävissä kohta: Piiloita tämän jäsenen tekstit.
Heti kun olisi lomaa, niin lomailisin. Kun lomailen jo vapaapäivinäkin.

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.06.2016     kello on 17:24 ---Minun kaikki oleminen ja eläminen on niin vaatimatonta.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri tämä vaatimattomuus on sellainen leimaa antava piirre monissa kommenteissa.
Ökyilyssä mitään pahaa ole, mutta takinkääntö rahvastelu vähän joskus saattaa ärsyttää.

Melkoinen pedofiiliarkkijesui itta saa olla, jos ei käsitä miltä kaikkien erimielisten nimittely kuulostaa netissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View