Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Alan:
Tuo ongelma taitaa olla puhtaasti pohjoismainen (liekö venäläinenkin).
Etelämpänä saa, ja on mukava. Thumb
Sillähän se toteutuu, että kysyntää on tarpeeksi. Luulisi sinunkin (minun entisillä) kulmilla olevan, voisi vaikka muutaman sata metriä kävellä sitä varten.
Turhan Höpöttäjä:
Minulle kävisi hyvin, että leipomoilla olisi sunnuntai vapaata. Minulle kävisi hyvin, että kaupat on sunnuntaina kiinni. Minulle kävisi hyvin, että kaupat menee kiinni arkena klo. 18.00 ja lauantaina klo. 16.00. Minulle kävisi hyvin, että sapuskan hinta ei nousisi näiden aukiolo vaatimusten takia. Minulle käy hyvin etten edelleenkään ole touotamies. ... Tässäkään asiassa.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.04.2016 kello on 22:19 ---Minulle kävisi hyvin, että leipomoilla olisi sunnuntai vapaata. Minulle kävisi hyvin, että kaupat on sunnuntaina kiinni. Minulle kävisi hyvin, että kaupat menee kiinni arkena klo. 18.00 ja lauantaina klo. 16.00. Minulle kävisi hyvin, että sapuskan hinta ei nousisi näiden aukiolo vaatimusten takia. Minulle käy hyvin etten edelleenkään ole touotamies. ... Tässäkään asiassa.
--- Lainaus päättyy ---
Tojotaa mulla ei ole ollut ikinä, kaksi Mazdaa ja yksi Mitsu lähimpänä. Muuten kyllä olen täysin samaa mieltä noista uusista vkl aukioloajoista, ei mitään järkeä. Kunhan vaan sovittaisiin kellonaika millä kaupat sulkeutuis tiettyinä päivinä niin ei tarvis arpoa sen suhteen.
Alan:
Rajoitetut aukioloajat ovat mennyttä aikaa, suunnitelmataloutta ja sanoisinko jopa että **sialismia. Olkoon auki silloin kun haluavat, ei ole multa pois. Koskaan en käy Suomessa kaupassa klo 21 jälkeen ja aamullakaan en ainakaan ennen kahdeksaa. Jos kaupoissa on anivarhain tai iltamyöhään hiljaista ei niitä kannata pitää auki. Asiakkaat sen päättäkööt, ei valtio.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.04.2016 kello on 22:19 ---Minulle kävisi hyvin, että leipomoilla olisi sunnuntai vapaata. Minulle kävisi hyvin, että kaupat on sunnuntaina kiinni. Minulle kävisi hyvin, että kaupat menee kiinni arkena klo. 18.00 ja lauantaina klo. 16.00. Minulle kävisi hyvin, että sapuskan hinta ei nousisi näiden aukiolo vaatimusten takia. Minulle käy hyvin etten edelleenkään ole touotamies. ... Tässäkään asiassa.
--- Lainaus päättyy ---
Entäs ne sunnutai aamulenkin croissantit ja patonki jotka haet alakerrasta?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta