Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Alan:
Ne lienee myös Areenassa? Muistan katelleeni jonkun tuollaisen joskus.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 5.02.2016 kello on 09:08 ---Ne lienee myös Areenassa? Muistan katelleeni jonkun tuollaisen joskus.
--- Lainaus päättyy ---
Soa tiijjä onko Areenassa, sehän olisi tolokun homma katella sieltä. Thumb
Arska:
Kuulin tänään että mun palkkaus pitäis laittaa arvionti ryhmän käsiteltäväksi,eli palkka putoais aikalailla alaspäin,ei oikein kellään palkka ole noussut sen arvioinnin jälkeen. Mutta olivatkin kuitenkin päättäneet että kun tuo eläke on mulla tosi lähellä niin ei sitä tehdäkkään,asia on toisin jos en ymmärrä lähteä eläkkeelle. Näin helppotavat osaltaan päätöstäni jäädäkkö vaiko ei.
K.E.V:
Huijaa, niitä. Nauti "kovasta palkasta " ja muka eläkkeelle sitten. Sitten jatkat palkan nauttimista vaan 8) No ei vaineskaan, ensin palkkaa sitten vapaalle Thumb
Arska:
Jep,aattelin olla töissä ja kun huomaavat etten olekkaan lähdössä niin ensinhän ne laittaa mulle YT:eet käyntiin ja potkivat pihalle. Jos hyvä säkä käy niin saan sen puolivuotta ilman työvelvoitetta. Mutta jos onni ei suosi rohkeaa ja joudun jäämään alennetulla palkalla töihin niin voinhan mä sitten irtisanoutua ja jäädä eläkkeelle,silloinhan mulla on vaan kuukauden irtisanomis aika. Pitää vaan jemmassa kuukauden lomat niin eipä tartte olla sitten sitäkään töisä. Kesäkuussahan mulle tule 40 vuotta palvelua täyteen johan soinä on ihan tarpeeksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta