Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (111/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: moon - 17.03.2011     kello on 15:10 ---Ihania vasikoita!

--- Lainaus päättyy ---

samaa mieltä ... tuollaisen ottaisin meitinkin  mettiin, mut jos se pysyiskin noin pienenä ... ei varmaankaan mene kauaa , kun jo on elopainoo sirot 500kg ...eikä olekkan enään niin suloinen ...tai mä ainakin yrittäisin kiertää hiljaa ja kaukaa ..  ;D

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 17.03.2011     kello on 17:22 ---samaa mieltä ... tuollaisen ottaisin meitinkin  mettiin, mut jos se pysyiskin noin pienenä ... ei varmaankaan mene kauaa , kun jo on elopainoo sirot 500kg ...eikä olekkan enään niin suloinen ...tai mä ainakin yrittäisin kiertää hiljaa ja kaukaa ..  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se sitten 500 kilosena olisi herkullisimmillaan. :D

AV64:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 17.03.2011     kello on 14:09 ---Kun oliskin vielä virkeä kuin pieni vasikka ;D Toiset nousee jo 5 - 10 minutin ikäisinä seisomaan ja hakee tissiä.

Eilen kun syntyi yksi vasikka niin kohta oli kieli putkella ja kiersi emää, valtava lutkutus vaan kuulu ja vihdoin tissikin osu suuhun.

--- Lainaus päättyy ---
Onkos sonni vasikoita,? ainakin näyttäs siltä.

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: AV64 - 17.03.2011     kello on 17:52 ---Onkos sonni vasikoita,? ainakin näyttäs siltä.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä on molemmat sonneja.

Ipsu:
Kaikki kunnia mun rakkaalle miehelle :-*, mutta voi tätä ilon päivää...

Mun läppäri on elvytetty  :D Tää toimii!!! (ainakin toistaiseksi...)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View